Korban publisiti UMNO : Diuruskan jenazahnya secara publisiti pemimpin UMNO

Sumber : Manjung Mari

Noramfaizul adalah korban program publisiti UMNO. Meninggalkan seorang balu dan 2 anak. Kedatangan ikhlasnya ke Somalia diperkudakan oleh seekor mamak bagi tujuan publisiti. Sehingga mati dan sehingga jenazahnya disolati, Noramfaizul masih dipergunakan. Mari kita lihat.

Pembentukan saf untuk publisiti.

Lihat saf paling depan setelah Imam. Bermula dari tangan kanan kepada Imam. Kelihatan Jamil Khir, Najib Razak, Muhyiddin, Zahid, Jeans Francois, Noh Omar. Adakah ini saf? Kita lihat lagi.



Ketika Jamil Khir mengangkat takbir, maka kelihatan orang sebelah kiri kepada Jamir Khir itu rupa2nya saf 'kedua'. Belakang saf barisan kepimpinan. Saf putus? Atau yang mana satu saf pertama? Saf Najib, atau saf belakang Najib?




Lihat dari sudut ini pula. Saf ajaib ini muncul dari mana? Mari kita kaji bagaimana saf ajaib ini boleh terbentuk.


Sebenarnya, saf belakang Najib adalah saf pertama. Kemudiannya, rombongan pemimpin publisiti UMNO muncul, dan terus ke depan dan membentuk satu saf ajaib. Sekerat. Ini dinamakan saf publisiti.

Keihlasan Noramfaizul diperkudakan sedang penyertaannya dalam misi publisiti UMNO, sehingga jenazahnya disolati. UMNO adalah parti bangsat umat Islam.

Ulasan

Catatan Popular