3 Ogo 2011

SAH ZAHRAIN GILER BABI! TAK GILER .....
abu nu'man3 Ogo 2011 4 Komentar

Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat diminta menafikan secara terbuka penglibatan beliau dalam agenda mencari pengganti Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai ketua pembangkang.

"Saya mencabar beliau untuk membuat kenyataan secara terbuka bahawa beliau tidak berjumpa Ku Li dan mempelawa Ku Li memimpin pakatan pembangkang," kata ahli parlimen Bebas kawasan Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim, ketika mengulas laporan bahawa pakatan pembangkang cuba memujuk anggota parlimen Gua Musang daripada BN, Tengku Razaleigh Hamzah, menjadi ketua
pembangkang.

Zahrain berkata isu sebenarnya bukan mengenai pemilihan Tengku Razaleigh sebagai pengganti Anwar sebaliknya ia mencerminkan keraguan pemimpin-pemimpin kanan pakatan pembangkang terhadap kredibiliti Anwar.

Beliau berkata rakyat harus tahu tindakan mencari pengganti Anwar adalah petunjuk jelas bahawa pemimpin Pas dan DAP sedar Anwar adalah satu bebanan kepada kelangsungan politik mereka.
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

4 ulasan:

  1. ....babiiiiiiiiiiiiiiiiiii, 2 tue aje

    BalasPadam
  2. apa punye bangsat le si zahrain katak gemuk nie... mase ceramah di Kelantan bersama Katak Kulim dan Panglima Katak... tak habis2 burukkan DSAI... padahal kat Kelantan mane ada adun PKR.... semua calon PAS... memang jenis jilat bontot Rosmah Najib le dia nie

    BalasPadam
  3. pencacai angkat tong taik......
    mola main okestra dekat dekat nak PRU nie....
    kot boleh tersangkut.....
    bayan baru dah tak boleh nak tanding dahhhhhh....
    tu yg dok meroyan meraban tak tentu punca tu.....

    kah kah kah

    BalasPadam
  4. orang bayan baru ni, suka buat kenyataan itu dan ini untuk siaran utusan meloya, kunun dia pandai sangatlah. dia dah gadai prinsip. orang begini tidak boleh diterimapakai lagi dalam kamus politik negara. biarlah dia cakap apa sahaja, itu pendidikan politik dia yang dah kecewa sangat, dia sebenarnya kesal dengan tindakan terburu-buru. dia kena muhasabah diri. jatidirinya umno sangat tebal. jadi apa daya pun dia kena cari kenyataan yang boleh menaikkan namanya dalam berita perdana atau nasional.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.