NAJIB TANGANI PENGUNDI HANTU SEBIJIK MACAM CITE HANTU 'KARAK'


Kalau korang dah tengok cerita hantu karak yang lucu?....macamana hantu boleh mengacau 3 orang sahabat dia di rumah yang dia tumpang bermalam tue yang padahal 3 orang tue dah mati dalam eksident tue dan mereka tue adalah hantu jugak.... dan yang best nye hantu tue menyakat pempuan yang dah mati tue masa mandi.... so begitulah cerita Najib dan UMNO dalam nak mengatasi masalah pengindu hantu.... sebab depa tue sendiri hantu

KUALA LUMPUR, 31 Julai — Najib Razak berkata beliau juga komited untuk menangani isu pengundi hantu menjelang pilihan umum ke-13 — salah satu aspek yang ditekankan oleh pembangkang selama ini.

Tegas Perdana Menteri sistem biometrik yang akan diperkenalkan olehSuruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan menjadi kaedah terbaik mengatasi perkara itu yang sentiasa dibangkitkan oleh pembangkang.
Justeru kata Najib , pentadbirannya juga mahu memastikan agar transformasi pilihan raya dilakukan SPR.

“Kita komited mahu lakukan transformasi pilihan raya, kita juga mahu tangani isu pengundi hantu.

Sebelum ini SPR mengumumkan akan menggunakan sistem biometrik pada pilihan raya namun tidak memberi jaminan ia boleh digunakan pada pilihan raya umum ke-13.

Bagaimanapun Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih 2.0) yang dipengerusikan Datuk Ambiga Sreenevesan tetap mendesak agar SPR menggunakan dakwat kekal bagi menangani isu pengundi hantu pada pilihan raya umum ke-13.

Dalam ucapan di hadapan kira-kira 1,000 perwakilan mahasiswa, Najib juga menyentuh pentadbiran PAS di Kelantan sambil menegaskan Barisan Nasional (BN) boleh menawan negeri itu pada pilihan raya umum 2004 sekiranya diadakan dengan tidak adil.

 ..... so pakat-pakat le tgk cite karak.... sebijik macam Najib....

Ulasan

  1. Kalau Najib komited sangat, gunalah dakwat penanda yang kekal. Ia dijamin mendapat pengikhtirafan dunia bagi menjalankan pilihanraya.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular