4 Jul 2011

Titah SPBYA : UMNO jgn ingat dah menang
chedet4 Jul 2011 0 Komentar

http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/

Malam tadi gua lihat banyak juga blog2 yang publish Titah YDPA..., syukur Alhamdulillah akhirnya bersuara juga YDPA kita yeaaaa..., ntah laaa.. samada kebetulan atau tidak wa puchitau... sebabnya jam 8.15pm semalam gua sentuh juga pasal YDPA dan Majlis Raja2dan selang beberapa jam Bernama siarkan titah ucapannya..., kebetulan jelah agaknya.. hahaha... ataupun mungkin YDPA sememangnya mengikuti dengan teliti dan terbaca blog gua nih... terima kasih bro...

Yang sebenarnya...., bukan itu yang nak gua taipkan di sini. Persoalannya apa yang YDPA titahkan itu adalah benar sebagai teguran dan nasihat kepada semua rakyat Malaysia... khususnya keraaaaaajaan yang diterajui oleh lahanat2 beEnd... hahaha...

Tanda tanya pada gua... Adakah pemimpin2 beEnd faham dengan apa yang di Titahkan oleh Baginda YDPA...????

hahahaha.... lu orang izinkan gua gelak guling2 dulu.... hahaha...., lu orang bayangkan keraaajaan samseng nih... memerintah ikut cara dan sesuka hati mak bapak diorang jer.... sedangkan perlembagaan negara pun diorang boleh langgar semacam jer... inikan pula setakat Titah YDPA... hehehe... celah gigi jer... beb...

Jenis lahanat yahudi nih mana faham bahasa beb.... sedangkan puak2 yahudi zaman para Anbiya/Nabi2 dulu pun boleh perlekehkan segala ucapan/seruan para Nabi... inikan pula cucu cicit Apco/umPORno diorang... hahaha... bolayan beb....

Rukun Negara vs Barisan Nasional;

Kepercayaan kepada Tuhan:
umPORno percaya pada Tuhan ke... hahaha.. Tuhan Duit (RM.. RM.. RM) diorang percaya laaaa.... kalau Tuhan Allah... dah banyak terbukti depan mata macam mana puak2 lahanat nih mempermainkan hukum Allah, mempersendakan sunnah serta mempergunakan agama/ulama untuk kepentingan diri, sooo... sendiri mau ingatlah...

Kesetiaan kepada Raja dan Negara:
Kah..kah..kah.. ini lu orang kena tanya MahaFiraun Chedet... dialah pencetus segalanya dan dia juga lebih arif dalam bab Raja2 nih, malahan puak2 umPORno termasuk media2 pencacai diorang pun bersubahat sama.. hahaha.. rajin2 laaaa... selak sejarah bagaimana setianya umPORno kepada Raja2 nih... ooolaaaalaaaa... (tanya pakcik google... nanti terbongkar segala sejarah betapa DERHAKA nya umPORno terhadap Raja/Sultan...)

Keluhuran Perlembagaan:
Perlembagaan...??? Perlembagaan apa beb... takda Perlembagaan yang tak dilanggar oleh umPORno nih... habis semua Perlembagaan dilanggarnya, semuanya boleh adjust ikut selera diorang... macam pundek jelah kalau sentuh bab Keluhuran Perlembagaan nih.

Kedaulatan Undang-undang:
Perghhhh... yang ni memang tak boleh blah beb..., kalau nak disebutkan mungkin Tun Salleh Abas lebih maklum..., mahkamah/hakim dah jadi macam dildo umPORno jer... boleh main adjust2... hahahaha....

Kesopanan dan Kesusilaan:
huhuhu... bab nih buat gua nangis beb... umPORno/beEnd tau ke maksud nih, atoiiii... puak2 samseng kampung dusun nih mana tau erti kesopanan dan kesusilaan... mana tau hormat hak orang/rakyat... semua dibedalnya, tak caya tunggu jelah 9 Julai nanti... hehehe... Demokrasi taik kucing wa cakap luuuu...

Kalau dah Rukun Negara pun puak2 umPORno nih tak boleh ikut.. apatah lagi Rukun Islam... betul tak...??? Siapa yang yakin dengan umPORno nih... hahahaha... memang gilababi wa cakap luuuuu....

Sementelah itu... apatah lagi dengan Titah YDPA;

"Beta juga menyeru kepada pihak kerajaan agar melaksanakan segala amanah yang diberikan kepada rakyat secara adil dan bijaksana dan yang pentingnya Beta selaku Yang di-Pertuan Agong tidak mahu melihat dalam negara bermasyarakat majmuk ini berada di dalam keadaan bermusuhan sesama sendiri ataupun sebahagian rakyatnya bermusuh dengan kerajaan atas apa jua alasan pun".
Inilah nasib Rakyat Malaysia bawah keraaaajaan beEND.

Apa lu orang ingat titah seruan YDPA di atas tu boleh menusuk ke Kalbu Pemimpin2 beEND ke....???? hahaha... jangan harap laaaa....
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

0 Komentar

Catat Ulasan

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.