7 Jul 2011

TEBUSAN MURID TADIKA... POLIS KAITKAN DENGAN BERSIH 2.0???
abu nu'man7 Jul 2011 6 Komentar

MUAR - Dalam kesibukan pihak polis menghadapi perhimpunan Bersih 2.0, diberitakan bahawa tiga guru dan kira-kira 30 murid tadika dijadikan tebusan seorang lelaki bersenjatakan 'parang' yang menceroboh Tadika Serikids di Taman Sungai Abong Cemerlang dekat sini.

Laporan Bernama Online menyebut polis menerima maklumat kejadian itu kira-kira pukul 9.30 pagi tadi dan lelaki itu mendakwa sudah mencederakan seorang budak dah mengugut akan mencederakan lebih ramai lagi jika polis memasuki rumah berkenaan.

Sehingga pukul 12 tengah hari polis masih berusaha membebaskan tebusan itu.

.... apakah mungkin Polis akan cuba mengkaitkan dengan perhimpunan Bersih...  "lelaki tu mendapatkan parang yang diedarkan oleh peserta Bersih yang meletakkan parang di Sogo tempoh hari"... wakakakaka
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

6 ulasan:

  1. ni korang yg tuduh polis tuduh kaitkan dgn bersih..

    BalasPadam
  2. memang polis ni lahanat..........

    BalasPadam
  3. Kepada mereka yang menuduh polis lahanat, ko ni komen cam org bodoh jer. luplak ...org cam ko memang bodoh

    BalasPadam
  4. zack, engko memang bodoh macam polis lahat, ada berani

    BalasPadam
  5. Anonymous, lu cam pondan..nama pun tak berani letak....ehh soryy...gua tak layan org bodoh cam lu....

    BalasPadam
  6. zack lu.. cipan
    ada aku kisah

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.