SALAM TAKZIAH untuk AJK PAS PUSAT merangkap Ketua Muslimat Wilayah Persekutuan.

"Semoga Allah membesarkan pahalamu dan membaikkan kesabaranmu dan mengampunkan bagi si matimu.”


"Tiadalah seorang mukmin yang mengucapkan takziah pada saudaranya yang ditimpa musibah, melainkan Allah s.w.t. memberikannya pakaian daripada pakaian kehormatan di hari qiamat.” (Hadis riwayat Ibnu Majah)

Dewan Pemuda PAS Kawasan Wangsa Maju mengucapkan takziah kepada AJK PAS Pusat yang juga merangkap Ketua Muslimat Wilayah Persekutuan , Ustazah Nuridah Salleh (gambar) dan keluarga di atas kematian anaknya, Abdul Aziz Mohd Azmi, 13 tahun, yang kembali kerahmatullah pada 12.00 tengah malam semalam.

Dengan penuh keinsafan kami mendoakan agar Ustazah Nuridah dan keluarga menerima ujian ini dengan bersabar . Mudah- mudahan berkat kesabaran ini mendorong limpahan pahala yang ALLAH sediakan.

Dewan Pemuda PAS kawasan Wangsa Maju juga mendoakan Allahyarham Abdul Aziz sentiasa dalam limpahan keampunan serta mendoakan keluarga Allahyarham akan diganjarkan dengan gantian nikmat dan rahmat yang lebih dari setimpal di atas kehilangan ini. Kami juga berkongsi kesedihan selama anda sekalian merasai kehilangannya.

Wallah Hu A'lam

Mahadzir Bin Abdul Rani
Timbalan Ketua,
Dewan Pemuda PAS kawasan Wangsa Maju



Ulasan

Catatan Popular