POLIS MENIPU LAGI!!! MANA LAPORAN FITNAH BOM PETROL BERSIH???

Sebelum berlangsungnya perhimpunan Bersih pada 9 Julai lalu, negara digemparkan dengan fitnah dari pihak PDRM dengan penemuan bom petrol/ molatov cocktail serta baju 'bersih' di beberapa tempat termasuklah antaranya Sogo, Jalan Gombak serta di perkuburan cina di Setiawan... tapi sehingga kini beloh kite dengar akan pendakwaan yang dilakukan oleh mereka yang dikaitkan dengan Bersih...

Timbul pertanyaan, iaitu mana dia parang, senjata merbahaya atau `molotov coktail' yang dikaitkan dengan BERSIH 2.0? Mana dia pemimpin yang berjiwa `komunis' yang ingin merampas kuasa? Berapa bijikah bangunan atau kereta yang dibakar? Bayangkan jika di dalam keadaan perhimpunan tersebut diprovokasi oleh pihak Polis dan FRU, tiada apa pun yang berlaku seperti yang dikatakan tadi, adakah jika perhimpunan ini dibenarkan secara aman di Stadium Merdeka akan berlaku kejadian-kejadian tersebut?

Syabas BERSIH, syabas rakyat dan syabas buat Patriot jugak lah. Takziah buat Perkasa, Omar Din OKU dan anak-anak buahnya serta PDRM. Masa akan tiba rejim pasti tumbang!!!


..... SEMAKIN POLIS BERKAWAN DENGAN UMNO SEMAKIN POLIS HILANG INTEGRITI TERHADAP MASYARAKAT MALAYSIA....

Ulasan

  1. berkawan ngan penyangak akan jadi bapak penyangak la jawabnya

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular