17 Jul 2011

PEHH!!! PEMBANTU PEJABAT & LAKI SIAK BELANJA RM45K JEMPUT 3K ORG
abu nu'man17 Jul 2011 8 Komentar

Saya nak tumbuk Anwar!!!

Seorang pembantu pejabat/ kerani membuat laporan polis sebab dakwanya dia kerugian RM45k kerana jemputannya yang 3OOO datang 1OOO je. Akibatnya dia dia perasaan tidak ikhlas terpakse mensedekah kepada masyarakat kat sekitar flat Desa Pandan. Dia yang menetap di flat Desa Pandan sahaja telah bergolok bergadai bagi melangsungkan majlis anak tunggalnya yg bekerja di SPA.

Dalam kenyataannya, "Saya dan suami, Jaharudin Khan, 63, yang merupakan siak masjid berasa sedih kerana hanya jiran-jiran yang tinggal di Desa Pandan sahaja yang boleh datang menyebabkan lauk-pauk yang ditempah dari syarikat katerer terkenal dengan kos RM45,000 terpaksa disedekahkan kepada tetamu untuk dibawa pulang".
 
RM45,000.00 untuk katering kenduri kahwin dengan 3000 jemputan?? Biar betul!!..

Macam belanja kenduri anak-anak Datuk saja padahal kerja sebagai pembantu pejabat saja dan tok siak sahaja.. wakakakaka

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

8 ulasan:

  1. Salam. Kesian kat akak ni. Tu le. Sape suruh hang pi belajar matematik dgn KPN. KPN kurang pandai, hang pulak terlebih pandai, jadi le bangang namanya. logik ke belanja kawin anak sama dgn harga flat yg hang duduk tu. dapatlah hang rm500 upah membantai BERSIH 2.0. ish ish ish.. tak bebaloi sbb hang kene kutuk dek jiran berbulan nooo...

    BalasPadam
  2. Orang malu kalau buat kenduri tetamu datang tapi makanan habis. Yang dia ni terbalik pulak makanan ada tetapi tetamu tak ada. Sebab apa tak datang... bersangka baiklah... kalau kenduri buat pada 9 Julai... orang pi Himpunan Bersih 2.0, jadi takleh pi, tambahan pula yang kena tangkap dia makan kenduri polis.

    BalasPadam
  3. baik RM45k tue buat settlement rumah flat dia...

    BalasPadam
  4. Ini kenduri kahwin bukan percuma ni,maknanya sesiapa yang datang ke majlis ini,lepas makan kena bayar pada tuan rumah.Ada cashier yang akan mengiranya,itu sebab ia mendakwa rugi.Yang bawa hadiah tetap bawa hadiah tetapi makan tetap kena bayar.

    BalasPadam
  5. awai2 niat x bek, dah dapat cash..hahahaha

    BalasPadam
  6. aku sokong BERSIH ni...tp aku xbrp b'kenan cara dia...nyusahkan byk pihak...yg tukang komen pun dah mcm xde otak...ikut sk dia ar nak bt kenduri byk mn pun...klo 1 kepala rm15=3000 xke jd rm45k...anak2 kau org kawin nnt pun xtau ar gah mcm mn plak....lg mau p'tkaikan org...

    BalasPadam
  7. TU LA BERKAWAN LAGI DENGAN PATRIOT PUNYA ORANG,,PERKASA, POLIS,DEPA TU KAN TAU APA...

    OOOI ORANG FLAT DESA PANDAN ...PULAUKAN DIA 40 HARI BIAR DIA INSAF....

    BalasPadam
  8. kenduri bisnis nampak...awat tak buka kedai boleh orang BERSIH tolong bersihkan kedai hang...apa punya pompuan bingai...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.