7 Jul 2011

OMARDIN OKU DAPAT RM50K KERANA ISYTIHAR 'PERANG'!!! BRAHIM KATAK?
abu nu'man7 Jul 2011 7 Komentar

KUALA LUMPUR, 7 Julai — Omardin menerima selempang khas, sijil penghormatan, sepersalinan baju kebangsaan dan wang tunai RM50,000 daripada Najib Razak kerana keberaniaannye mengisytiharkan ‘perang’ terhadap perhimpunan BERSIH 2.0 sekiranya pengajur Bersih 2.0 tidak membatalkan hasrat mereka untuk berhimpun pada 9 Julai ini.

Pada majlis sambutan 50 tahun PSSLM di PWTC semalam, juga pengasas dan mahaguru PSSLM Omardin Mauju aka OKU sebagai penerima pertama Anugerah Pendekar Malaysia bagi mengiktiraf sumbangan beliau dalam seni mempertahankan diri.

Najib Razak merestui kumpulan silat dan seni mempertahankan diri ini sebagai barisan pertahanan ketiga negara ini kerana mereka termasuk daripada kumpulan yang mahu melancarkan “perang” berhubung tuntutan pembaharuan pilihan raya bersih dan adil.

Akhir bulan lalu, Omardin berkata PSSLM memberi amaran kepada penganjur perhimpunan Bersih 2.0 supaya membatalkan hasratnya jika tidak mahu “berperang” dengan pengamal seni silat di negara ini.

... camne ngan Brahim Perkasam??... takkan Najib tak ikhtirar mereka... sian le kat depa... bagi le sikit... 50 sen pun jadi le... buat tutup lubang pusat...wakakakaka
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

7 ulasan:

  1. pokku(putrajaya)7 Julai 2011 9:57 PG

    Hebat setaro mano gak di dunia ni wahai makhluk Allah...wahai cik Omardin,sebelum lu berperang takut lu dicabut nyawa oleh pahlawan 'nyawa' dari Allah s.w.t. si IZRAIL tu je...ingat sikit sapo diri kita ni sebelum mengangkat ke'hebatan' yg kita ada...Takbirrrrrrrrr!Allahuakhbar3.

    BalasPadam
  2. betul aku cakap, kan dah dapat habuan... m'sia ni ni senang je nak jadi senang ... jadi tukang jilat... pasti dapat habuan... Senang tapi belum tentu berkat dan halal... tak mintak tukar kaki bionik ke, boleh kuat sikit tendang... tapi biassalah lidah kene jelir lagi panjang lah...

    BalasPadam
  3. cukop kot nak beli kerusi roda bermotor... laju sikit nak lari kalau kite kejar dia... kejarrrrrrrr!!!!

    BalasPadam
  4. ini haram jadah punya oku tak sedar diri, allah swt baru ambik sikit apa yang dia ada, tapi memang si bangsat oku haramjadah ni jenis mamat tak sedar diri

    BalasPadam
  5. tak sampai hati nk kutuk mangknk tandas ni...

    BalasPadam
  6. Bolih caya ke OKU ni. Ish ish Malaysia! ramai juga Melayu mangkuk yang jadi Pak Turut. Hahahahahha...

    BalasPadam
  7. mamak nak hidup senang mewah atas dunia peduli apa dia jadi pembodek umno bn yahudi dah dapat habuan rm50000 ingat jangan makan sendiri ramai pensilat nak sikit tu.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.