NAK BERSIH LAGI?

BERSIH perlu digerakkan diseluruh negeri tanah air

 

Hari ini dalam sejarah 09 Julai 2011. Rakyat malaysia telah mengamuk sakan di Kuala Lumpur. Geng-geng kulit hitam, kulit putih dan kulit kelabu sebelum ini yang monopoli bandar Kuala Lumpur dengan melepak, mengamuk dan membuat onar di bandar tak kelihatan pd hari ini. Maybe diaorang bagi peluang kat rakyat sendiri mengamuk pulak. "turn you into a rage today" bentak salah sorang negro yang secara kebetulan muncul ditengah-tengah himpunan tersebut. Kalau ikut maksud negro tu "hari ni giliran kamu pulak mengamuk". Lebih kurang gitu lah maksudnya.

Apa pun tahniah dan syabas kepada semua penyokong-penyokong kuning walaupun tak nampak kuning hari ni. Biasa la tektik kena tau.. Kalau dari awal berbaju kuning kompom jadi macam Tian Chua awal-awal lagi dah kena cekup Polis.

Saranan SK agar BERSIH ini tidak dihentikan. Ianya patut diteruskan diseluruh negeri tanah air yang tercinta ini. Jangan menganggap saranan SK ini untuk membuat huru hara. TIDAK SAMA SEKALI UNTUK MENHURU-HARAKAN KEADAAN. Lagipun, bukan ke sebelum ni pihak Polis dah bagi kebenaran "kalau nak buat himpunan biar diluar Kuala Lumpur"so biar kita lakukan pulak di seluruh negeri yang bertuah ini. Kita buat perarakan untuk serah memo kepada Sultan masing-masing. Biar Sultan tengok memo yang diserahkan dan ambil action yang sewajarnya. Jangan hentikan demontrasi sehingga menjelang PRU13 dan KERAjaan Najib menerima tuntutan-tuntutan yang diketengahkan. Bukan susah pun KERAjaan Najib nak terima tuntutan yang tak seberapa tu..atau memang Najib ni jenis takdak te**q, penakut. Berani kerana Benar la Mat Najib oiii. Jangan dok berani cakap dalam TV saja.. itu bukan berani namanya.

Apa pun syabas dan tahniah sekali lagi kepada seluruh lapisan masyarakat yang telah bersama-sama BERSIH hari ini. KITA MESTI BERIKAN JAWAPAN TERBAIK DALAM PRU13 NI NANTI. Sama-sama kita hancurkan regim UMNOBN yang sudah BUSUK HINGGA KE USUS ni.

JANGAN BIARKAN LAGI MALAYSIA DITADBIR PENYAMUN

Ulasan

Catatan Popular