2 Jul 2011

NAJIB ROSMAH DATANG KELANTAN MASA TUAN RUMAH GI UMRAH
abu nu'man2 Jul 2011 7 Komentar

Najib Razak  Rosmah Mansor tiba di Kelantan dalam lawatan kerja sehari ke negeri itu semasa YAB Menteri Besar Kelantan telahpun berlepas beberapa hari lepas ke Uzbekistan, negeri bekas jajahan Russia itu dalam rangka menziarahi makam Imam Bukhari dan Imam Termizi yang terletak di negara berkenaan. Tok Guru dijangka pulang sekitar 10 july selepas menyelesaikan ibadah umrah bersama rombongan.

Najib dan isteri yang menaiki pesawat khas tiba di Pangkalan Udara Gong Kedak, Terengganu pada 9.40 pagi dengan disambut oleh Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed, Timbalan Menteri Kewangan, Senator Datuk Awang Adek Hussin, beberapa pemimpin komponen BN dan ketua-ketua jabatan persekutuan.

Lawatan Perdana Menteri kali ini untuk menghadiri beberapa program bersama rakyat membabitkan daerah Pasir Puteh, Machang dan Kota Bharu.

.... dasar manusia tak reti adap.....
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

7 ulasan:

  1. bukan tak tahu....dua ekor laki bini nii....ugama haram langsung ditolak..bangsa haram jadah !!!!!..kaki bodek UMNOPORNO jilat leee,,,slagi kedua2 ekor niii memerintah BE END. puuuiiiith !!!

    BalasPadam
  2. g UMRAH DI UZBEKISTAN BIOR BETOL?ABIS LAH DUIT BALAK LOJING

    BalasPadam
  3. duit balak dulu um-no guna pergi haji,tok guru tak kelupit pakai duit rakyat,kalau tak caya bolih check...yang guna duit negara macam duit makbapak dia orang um-no/b-end,kamu dapat apa?pencacai aja dulu,kini dan selamanya....kesian

    BalasPadam
  4. umrah dan ziarah.... tue la orang suh mude-mude gie umrah tak nak.... takut tak nampak kaabah ke? dosa banyak sangat ke?

    balak lojing bawah raja perempuan dulu la... sebab tue kes tue senyap... kalu tak tau fakta baik duk diam...

    BalasPadam
  5. biasa la penyamun. mmg masa tuan rumah tak dak dia nak masuk

    BalasPadam
  6. kalau tue umah ada sape berani nanti kena kapok mapuh kerah rusmoh tu takut mati... dan takut hilang glamour..

    BalasPadam
  7. pesara tudm (RQ)4 Julai 2011 4:12 PTG

    nasib baik aku dah bersara kalau aku kerja lagi kat TUDM aku bubuh PE kat pesawat biar dua2 berkecai macam altantuya baru betul satu sama...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.