10 Jul 2011

KALI CAN LE..PAPAGOMO KATE 2000 PEMUDA UMNO...WAKAKAKA
abu nu'man10 Jul 2011 1 Komentar

 
Aku malas nak komen banyak sangat pasal peserta Pakriot nie... kalu aku kate 150 orang... korang akte aku tipu le... fitnah le... korang kate bias le... sebab aku orang PAS... tapi korang boleh tengok dan nilai sendiri le dalam mane-mane yang ada gambar ada muke puak-puak ni...


 sori le bro.... baju yang aku dapat 'free' tadi kat sana... dah masuk dalam tong sampah le... lap kencing anak tadi...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

1 ulasan:

  1. papagomo jenis bagi makan aanakbini dari sumber haramjadah mana boleh percaya auta je lebih

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.