5 Jul 2011

Ikat Tangan Demontrans BERSIH.
chedet5 Jul 2011 0 Komentar


dari blog: ikut suka aku
Ini tali rafia namanya... hahaha...

Setelah pelbagai tuduhan dan tohmahan baik dari akhbar pencacai dan media elektronik keraaaajaan beEND/umPORno, tiba2 beb... mentol atas kepala gua menyala beb... hahaha... gua dapat idea beb.. tak tau lah boleh pakai atau tidak... lu orang buatlah tafsiran mengikut persepsi sendiri.

Secara ringkasnya macam nih...;

Gua mencadangkan supaya setiap penyokong/peserta/pendemo perhimpunan BERSIHpada 9 Julai nanti supaya membawa tali sepanjang 4 meter setiap seorang. Atau pengelola perhimpunan ini menyediakan tali untuk kumpulan masing2, bawaklah sebanyak mungkin...

Apabila sudah berkumpul dalam setiap kumpulan, buatlah satu barisan ikut suka hati Ketua Kumpulan bagi setiap kumpulan dan ikat tangan masing2 iaitu sesama demontrans dari barisan hadapan hingga ke barisan belakang. Jangan jerut ikatan sampai darah member sebelah tak boleh mengalir sudah laaaa... nanti ada pulak yang terbongkang mampus tak cukup oksigen... hahahaha...

Ini tali gantung... jangan cari pasal beb...!!!! Bukan tali ini... hahaha...

Ini bagi membuktikan kepada Pihak Polis dan Rakyat 1Malaysia... khususnya kepada para wartawan/rakyat seluruh dunia bahawa perhimpunan ini adalah perhimpunan aman damai seperti yang dijanjikan, bukannya seperti dakwaan keraaaajaan beEND yang haprak tuuuu...

Ini juga bagi mengelak serta menyangkal segala tohmahan dan dakwaan bahawa penyokong/perserta/pendemo BERSIH akan menimbulkan huru hara. Kamera setiap wartawan dari dalam dan luar negara akan tertumpu pada perarakan ini.

Jika ada sebarang provokasi, ini bermakna ianya bukannya dicetuskan oleh penyokong/perserta/pendemo dari kumpulan BERSIH kerana tangan mereka semua telah terikat sesama mereka, bagaimana mungkin hendak bertindak liar dan menimbulkan huru hara. Terpulang kepada Pihak Polis untuk membuat tangkapan terhadap mana2 penyokong/peserta/pendemo yang berbaju kuning yang bebas bergerak tanpa ikatan di tangan.

Dan langkah ini juga akan membuatkan Pihak Polis bakal terkedu dan berasa serba salah untuk mengambil tindakan menangkap ratusan ribu pendemonstrasi BERSIH dari setiap kumpulan. Jika perkara tangkapan itu berlaku juga, ianya menunjukkan bahawa Pihak Polis telah bertindak kejam terhadap rakyat yang tidak berupaya. Biar seluruh dunia menyaksikan kekejaman tersebut dan Malaysia bakal terkenal seluruh dunia... hahahaha... dan Keraaaajaan Malaysia akan mendapat MALU BESARRRRRR... wa cakap luuuu... hahaha..

Selain daripada itu juga, puak2 seperti Perkosa/Gerak Aman, Pemuda umPORno, Pukida, Mahaguru Silat dan anak2 buahnya yang menggong terlampau, Mamat yang mengugut bunuh Pimpinan BERSIH, NGO2 Pencacai Tegar serta SB (Special Branch) pasti cuak untuk menyelinap masuk dalam kumpulan BERSIH untuk menimbulkan huru-hara dari dalam bagi menuduh peserta Perhimpunan ini.

Jika ada yang berjaya menyelinap dan menyamar sebagai peserta BERSIH, individu tersebut pasti mati kutu untuk membuat onar kerana tangannya sendiri terikat... hahahaha... secara tak langsung mamat itupun berarak demi menyatakan tuntutannya terhadap pemBERSIHan menuntut Pilihanraya yang BERSIH daripada Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR) hahaha... padan muka diorang...!!!!

Ok... lah... kepala hotak gua dah tepu nih... jikalau lu orang ada apa2 lagi idea/cadangan samada kebaikkan atau keburukkan untuk mengikat tangan sesama pendemostrasi nih... lu orang maklumkan dalam ruang komen, boleh kita forwardkan cadangan ini kepada pimpinan BERSIH untuk dipertimbangkan ikut kepala otak diorang pulak...



Nota: Setelah hajat menyerahkan memorandum tercapai, masing2 boleh leraikan ikatan tali di tangan, masukkan dalam plastik sampah dan buangkan ke dalam tong sampah... tunjukkan keBERSIHan yang di tuntut... hahaha... secara tak langsung tidak menyusahkan pihak DBKL untuk bayar gaji overtime pada pekerjanya untuk kerja2 pemBERSIHan... dan ianya juga membuktikan BERSIH adalah benar2 BERSIH.... pada petang Sabtu 9 Julai 2011 nanti... insyallah..

p/s: Gua yakin Najib, Rosmah, Sepupu and the gang.... akan gigit kuku jari kaki diorang beb.... hahaha...

Nak arahkan Polis belasah tak boleh beb..., takan Polis nak belasah orang kurang upaya, tangan masing2 dah terikat... lagi mau belasah ke... itu dah kategori kejam terlampau tuuuu..???? Tak arahkan pun salah jugak... mana pulak nak sorok muka setebal 14 inci dengan kulit babi tu... setelah pelbagai tuduhan dilemparkan... perghhh.... checkmate punya lah.... hahaha...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

0 Komentar

Catat Ulasan

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.