FATWA BARU PERKASA : "BERSATU ITU WAJIB BAGI ORG MELAYU"

..... apabila melayu diangkat sama taraf dengan Islam...ini le akibatnya...

"BERSATU ITU WAJIB BAGI ORG MELAYU"
Tulisan oleh Perkasa Negeri Jul 4, 2011

PONTIAN, 2 JULAI, 2011 – ‘Mempertahankan Melayu bererti meninggikan keagongan Islam, mempertahankan kedfaulatan Duli Yang Maha Mulia Yang DiPertuan Agong dan Raja-Raja Melayu kerana (di Malaysia) Melayu itu Islam dan DYMM Yang DiPertuan Agong dan Raja-Raja itu mestilah Melayu’ demikian intipati ceramah yang disampaikan oleh Tuan Yaakob Atan, Penasihat Undang-Undang Perkasa Daerah Johor Bahru sebagai penceramah undangan dalam majlis Mesyuarat Khas Tahunan Kali Pertama 2011 Perkasa Daerah Pontian.


Yaakob juga mengingatkan semua pihak bahawa DYMM Yang DiPertuan Agong adalah pemerintah Negara dan Raja-Raja adalah pemerintah negeri-negeri serta Bahasa Melayu itu adalah satu-satunya bahasa kebangsaan Negara ini. Begitu juga dengan peruntukan-peruntukan dalam Perlembagaan Negara dengan jelas memberikan hak keistemewaan kepada bangsa Melayu termasuk biasiswa, peluang-peluang perniagaan seperti lesen dan permit.

Ulasan

  1. BERSATU ITU ADALAH WAJIB KEATAS ORG2 ISLAM. melayu pun ada juga berama kristian, hindu dan budha. Islam tak suka org2 melayu yg pengecut dan dayus spt kena control oleh bini.

    BalasPadam
  2. perkosa????..ujud lg?..hahahahaaa

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular