DIPERKOSA PENCEROBAH DI SOFA

KAJANG: Seorang wanita berusia 33 tahun mengerah tenaga hampir 10 minit bergelut dengan seorang lelaki yang menceroboh rumahnya sebelum dia dirogol di atas sofa dalam kejadian di Batu 9, dekat sini, Selasa lalu.


Ketua Polis Kajang, Asisten Komisioner Abdul Rashid Abdul Wahab, berkata kejadian berlaku kira-kira jam 4.30 pagi ketika mangsa baru pulang dari tempat kerja dan sebaik menutup pintu rumahnya dia didatangi suspek dari arah belakang dan cuba menerkamnya. “Terkejut dengan kehadiran suspek, mangsa cuba melawan sebelum suspek menghentak mangsa menggunakan pasu bunga di belakang kepalanya. “Akibat hentakan kuat itu, mangsa cedera dan rebah sebelum suspek merogolnya,” katanya.

Rashid berkata, sebaik selesai melampiaskan nafsu serakahnya, suspek melarikan beberapa barang berharga milik mangsa yang dianggarkan bernilai RM2,000. “Suspek dipercayai berusia 20-an berdasarkan maklumat yang diperoleh daripada mangsa selain usaha menjejaki suspek giat dijalankan.

“Mangsa kini ditempatkan di Hospital Kajang sebelum polis mengambil keterangannya,” katanya.

.... Padahal dekat dengan PGAdan Pusat Latihan Polis Cheras tapi sedab polis dok sibuk dengan BERSIH di KL sampai lupa nak jaga keselamatan di tempat sendiri...

Ulasan

Catatan Popular