"BOO LAYAN... SEMUA TUE FITNAH", ROSMAH

Dalam kenyataan pertama sejak isu pembelian cincin berharga lebih RM24 juta muncul tiga minggu lalu, isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor, menyifatkan dakwaan yang mengaitkannya sebagai satu fitnah dan beliau tiada masa mahu melayan perkara itu.

Rosmah berkata, sebagai isteri Perdana Menteri beliau lebih senang memberi tumpuan terhadap perkara lebih berfaedah, terutama dalam hal dan agenda pembangunan rakyat daripada melayan isu tidak relevan.

“Tak ada apa yang saya nak cakap (mengenai pembelian cincin lebih RM24 juta) sebab saya tidak ada masa hendak layan perkara seumpama ini. Ikut sedap dia (blogger) saja hendak cakap (tuduh),” kata beliau dipetik Berita Harian hari ini.

“Ini bukan perkara seronok-seronok, ini adalah fitnah . . . apa yang saya tidak rasa? Semua saya sudah rasa (difitnah).

“Justeru, daripada saya layan perkara seumpama ini lebih baik saya beri perhatian kepada hal rakyat kerana itu lebih penting,” katanya kepada pemberita di Pokok Sena, Kedah, semalam.

Ulasan

  1. Rasa gapo tu kak moh dio weiiii...buleh rasa belako sekat najib mu tu jadi Pie Em satuuuu masiiiiia!

    BalasPadam
  2. Tukar Kerajaan sekarang kepada PAKATAN RAKYAT. SEMUA pekerja sekarang tidak mengira pangkat ( lebih diutamakn pangkat bos2) di PECAT serta merta & mengadakan temuduga baru Yg lebih telus. Orang yang betul berkelayakan saja harus dipilih. Permasalahan sekarang pekerja kerajaan byk lepak dari buat keja. rehat sampai 3 Kali. Masuk rehat lambat. Balik awal. Datang Opis buka facebook tutup facebook. Bila org awam berurusan diLAYAN MACAM TAIK. BILA PAKATAN RAKYAT BERKUASA "AKU CADANGKAN
    1) PEKERJA KERAJAAN SEKARANG DIBERHENTIKAN (TANPA ALAUN BERSARA OR IMBUHAN GULA UMNO-BN).
    2) BUAT INTERVIEW BARU (PEKERJA KERAJAAN YG DIBERHENTIKAN BOLEH APPLY). BERSAING DENGAN PEKERJA SWASTA YG LAIN (EKSEKUTIF DI SEKTOR SWASTA LEBIH EFEKTIF & TELUS).

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular