27 Jul 2011

HANDBAG HERMES BIRKIN ROSMAH RM63.00 (LOCAL PUNYE)...
KHAT KUFI on CANVAS27 Jul 2011 4 Komentar

..HERMES BIRKIN..

actually HERMES nie adalah nama besarnya...under HERMES ada banyak lagi "subproduct".. antaranya "HERMES BIRKIN" .....nama "BIRKIN" nie diambil sempena nama Jane Birkin..

dekat Malaysia nie ada beberapa VIP yang ada pakai HERMES BIRKIN nie...

sapa dia..?????


of course la our Raja Permaisuri Agong,Tuanku Nur Zahirah...
she is queen...so beg yang harganya 30k ++ ... yang original punye la....

dan sorang lagi....


tapi first lady nye local... tak sampai seratus pun satu... murah je... abg Najib marah bazir duit... byk lagi nak pakai duit untuk rakyat jelate

 memang merasa la Rosmah nak pakai jenama HERMES nie.... Fisrt lady HERMES BIRKIN collection,,,







kali le dengan RM4.50....
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

4 ulasan:

  1. tipuuuuuuuuuuuu

    BalasPadam
  2. Hidup dalam dfunia ni jangan kita dengki kat orang lain

    BalasPadam
  3. maka akan bertambahlah makbol orang yang difitnah ameeen...sapa yang cakap ni bukan aku tapi HANYA untuk orang-orang yang difitnah dan dianiya special punya tawaran dari ALLAH SWT.

    BalasPadam
  4. rezeki itu adalah hak ALLAH untuk diberi kepada sesiapa yg dikehendakinya.......

    siapalah kita nak pertikaikan hak ALLAH....

    cukup2 lah fitnah....kalau tak de isu sekalipun jgn lah dikorek segala bagai keburukan org hatta beg pun dijadikan isu.....

    jadilah blogger yg bermaruah.....peace bro....

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.