10 Jul 2011

BILA BLOGGER PERKASA KUTUK BRAHIM ALI...WAKAKAKA
abu nu'man10 Jul 2011 6 Komentar

(no ahli 000815... perkasa tolong check sape ni?)

AKU BUKAN LAGI AHLI PERKASA MULAI HARI INI


Apa yang terjadi hari ini mengajar aku tentang sesuatu.Iaitu jangan pakai sangat apa orang politik dan pemimpin NGO cakap.Semuanya 'Cakap Tak Serupa Bikin".




Pendekar Melayu with no balls..

Contoh yang terbaik ialah Ibrahim Ali Presiden Perkasa.Selepas retorik demi retorik yang dilagukan mengenai Melayu sejak ditubuhkan,hari ini terbukti dia ni memang tak ada telur.

Jadi aku dah jadi geli nak jadi ahli Perkasa lagi.Walaupun yuran yang dibayar adalah untuk keahlian seumur hidup,aku halalkan sajalah.

- sumber : blogger Perkasa/ UMNO (korang cari sendiri kalu tak caye)

...kurang-kurang pemuda umno ade le jugak teluq walaupun kecik...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

6 ulasan:

  1. hari juge gua nak tinggalkan perjuang kecut telur nak join perjuangan telur kecil

    BalasPadam
  2. Cakap berdegor-degor.Konon dialah pejuang melayu. Memang panddy Kutty

    BalasPadam
  3. hangpa silap. Dia ada tapi dia berjaya melompat ke dalam longkang takut kena pijak. Kah...kah...

    BalasPadam
  4. Aku ada..bukan kah hujan yg tiba2 turun itu aku, brahing yg panggil?
    kah kah kah

    BalasPadam
  5. hangpa tak tau ka dia ni pendekar yg ada ilmu ghaib....jadi hari tu dia dia dan pengikut2nya telah berdemo secara ghaib...


    pakya

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.