AMANAH AKAN BERGABUNG DENGAN PR PADA PRU 13!!!

Betul ke AMANAH akan bergabung dengan Pakatan Rakyat pada PRU13 akan datang, terutama dengan 'manifesto' AMANAH yang dibacakan oleh Ku Li pada ucaptamanya!

Bekas Menteri Kewangan, Tengku Razaleigh Hamzah atau Ku Li yang merupakan Ahli Parlimen Gua Musang telah merasmikan penubuhan AMANAH di mana dia sendiri menjadi Pengerusinya pada Jumaat lepas

Dengar cite tujuan penubuhan AMANAH tu yang kebanyakan mereka adalah puak-puak yang menjadi musuh Tun Mahathir dan sebahagiannya pula memusuhi Najib dan Rosmah.

Dengar cite, AMANAH jadi third-force sekaligus menjunjung dan menyemarakkan cita-cita Ku Li yang tidak kesampaian sampai sekarang. AMANAH juga dikatakan mendapat sokongan daripada segelintir Ahli-Ahli Parlimen Barisan Nasional yang dalam usaha untuk memastikan kedudukan mereka pada PRU13 nanti.
Selain tiga orang Ahli Parlimen Barisan Nasional dalam AMANAH iaitu Ku Li, Wilfred Bumburing dan Ong Tee Kiat, siapalah lagi yang akan menyertai AMANAH?

Segelintir kepimpinan Pakatan Rakyat mengalu-alukan inisiatif Ku Li menubuhkan Angkatan Amanah Merdeka (Amanah) menjadi sebuah suara solidariti dan perpaduan negara.

Ulasan

Catatan Popular