30 Jun 2011

LARIAN GILE BABI 1 MURID 1 SUKAN MENYUSAHKAN AKU
abu nu'man30 Jun 2011 6 Komentar

Ahad ini Kementerian Muhyiddin memaksa seluruh PN, PPD serta sekolah di seluruh Malaysia menjayakan program gilernya iaitu "Larian Serentak 1 Murid 1 Sukan" yang kononya akan melibatkan sejumlah 5.5 juta pelajar sekolah dan akan dicatakan di dsalam Malaysia record... dengan jarak larian 1.5 km......piggiiiidaaa....

dan yang paling menyusahkan adalah setiap sekolah dikehendaki menghantar laoran beserta gambar/ video sebagai bukti yang sekoah tersbut melaksanakan laria gile babi itu.... yang mane majlis bermual seawal jam 7.00 pagi dengan setiapmurid dan guru serta ibu bapa dikehendaki mendengar amat yang disampaikan oleh TPM melalui web kementerian.

.... memang dah takde keje puak-puak nie
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

6 ulasan:

  1. demo BERSIH lagi mcm BABI..
    pemimpin pakatan memang bangsat...!!!
    tak pasal2 aku kena kerja 9 julai ni..standby..manalah tau puak2 PAS kena tembak/tikam..aku la plak kena selamatkan..
    BABI..macam SIAL ...!

    BalasPadam
  2. yang mati kene tikat geng-geng silat/ perkasa/ umno... takut tak sempat mengucap je...

    BalasPadam
  3. sape suh keje spital... oh ye... tue je kelayakan yg ko ade.... owang suh belajar dulu... main byk gie merempit ngan puak umporno... melalak malam2...

    BalasPadam
  4. sape suh keje spital... oh ye... tue je kelayakan yg ko ade.... owang suh belajar dulu... main byk gie merempit ngan puak umporno... melalak malam2...

    BalasPadam
  5. ha ha ha ..
    aku doakan puak2 PAS mampos kena pemedih mata..
    jangan datang HKL..buat semak jer...!

    menyesal aku singgah web laknatullah ni..bagus aku main china doll macam pak anwar ..lagi best..

    BalasPadam
  6. aku takut umno mati terpijak je.... wakakakaka

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.