3 Jun 2011

KELUARGA MANGSA ROGOL BERANG... BINGAI PUNYE KELUARGA!!
abu nu'man3 Jun 2011 9 Komentar

Yang ko bingai biarkan anak ko kuar dengan jantan pukul 4 pagi apa cer?.... sekarang sapa bingai... jantan durjana tue ke ko sekeluarga???

AMPANG: Dua remaja perempuan berusia 14 dan 17 tahun mendakwa dirogol teman lelaki masing-masing selepas tertidur di ruang tamu sebuah rumah pangsa, Taman Keramat, di sini, kelmarin.

Menurut sumber, sebelum kejadian dua remaja itu mengikut teman lelaki mereka berusia 23 dan 19 tahun bersiar-siar sebelum singgah di rumah bapa saudara seorang daripada lelaki terbabit kira-kira jam 4 pagi.

Katanya, seorang daripada teman lelaki mangsa memberi alasan singgah di situ kerana mahu mandi dan perlu ke tempat kerja selepas itu.

“Sementara menunggu kedua-dua lelaki itu mandi, mangsa tertidur di ruang tamu rumah sebelum mereka dirogol teman lelaki masing-masing di ruang tamu dan dalam bilik. Kedua-dua suspek mengugut mangsa supaya tidak menceritakan kejadian itu kepada keluarga,” katanya.

Menurutnya, mangsa dihantar ke stesen Transit Aliran Ringan (LRT) berhampiran dan ditinggalkan di situ.

Sumber itu berkata, sejurus pulang mangsa menceritakan kejadian itu kepada keluarga masing-masing sebelum kedua-dua keluarga berang dan mencari suspek.

Berikutan itu, seorang daripada ahli keluarga mangsa mengamuk sehingga berlaku pergaduhan di rumah suspek sebelum sepasukan polis tiba di tempat kejadian.

Menurutnya, kedua-dua suspek terbabit ditahan bagi membantu siasatan manakala mangsa dihantar ke hospital bagi pemeriksaan lanjut.

Timbalan Ketua Polis Ampang Jaya, Superintendan Md Nazri Zawawi mengesahkan menerima laporan kejadian itu dan kedua-dua suspek direman sehingga 6 Jun ini.
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

9 ulasan:

  1. takde bukti nak tuduh dia ni kena rogol, sebab takde 4orang saksi, atau 4 pasang mata..tak gitu ke sekarag ni, kalaupun ada yg ambil gambar video, tetap tak boleh buat petuduhan dan dibicarakan

    BalasPadam
  2. hahahaha...bingai punya budak...bodo piang..sapa suruh ikut jantan tak tentu hala...dah kena nak mengamuk la pulak..betui mcm komen di atas...takda 4 org saksi...camno tu..

    BalasPadam
  3. rogol mana kene 4 org saksi...BANGANG

    BalasPadam
  4. pakai 4 bijik kamera! hah..hah..hah..

    BalasPadam
  5. Anonymous says: June 10, 2011 1:15 PM... hang ni sekolah kat mana oi....awat la bangang sangat hang ni... rogol kes nye lain..ish...kesian kat mamat ni....

    BalasPadam
  6. oi bodo piang..mengaji sekolah x abis nk berbual..rogol bkn mcm zina..kene ade 4 org saksi.. rogol hukum takzir oleh pemerintah la bodo... haha..lawak sial ade org bodo cam ko

    BalasPadam
  7. anonymous June 10, 2011 1:15PM, itu la mak bapak suruh belajar agama pergi tengguk blue umnoprono,ni dah bangang otak tahi,otak hitam
    hati hitam bagi apa tak boleh masuk dah...bangang..bangang..tak dapat beza antara rogol dan zina...betul betul lawak gampang.pergi sekolah balik la bangangggggggggggg.

    BalasPadam
  8. mngucap suma.kalu dia salah pun,x leh ka tegur elok2..entah la zaman skrg memang bnyk x betul..nabi pun sruh tegur cara elok2,cara berhemah..dia x da ilmu,berikn ilmu bukan cemuhan.n jgn plak senang2 fitnah org tgok prono la.apa la..Ya Allah,mengucap.

    BalasPadam
  9. bapak ko hijau

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.