BODO LA PUOK-PUOK PERKASA NI... BANTAH BERSIH 2.0

WAKAF BAHARU : Penduduk Kampung Wakaf Baharu, Tumpat yang diwakili oleh pertubuhan yang dikenali sebagai  Wira Perkasa (Perkasa) meminta pihak berkuasa bertindak tegas ke atas perhimpunan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) yang dijadualkan di Kuala Lumpur pada 9 Julai ini.
Sementara itu 2 buah Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) di Bukit Mertajam hari ini membuat laporan polis bagi mendesak supaya pihak berkuasa melarang Bersih yang merancang mengadakan demonstrasi itu.
Perkasa Pulau Pinang dan Penawar 1 Malaysia itu membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Perai Tengah (SPT) di sini dan mendesak polis mengambil tindakan undang-undang terhadap penganjur iaitu Badan Pengerak Demokrasi dan Mobilisasi Pas.
Ketua Penerangan Perkasa Norhalim Abdul berkata polis harus mengambil tindakan segera kerana kenyataan-kenyataan yang dikeluarkan oleh penganjur adalah berunsur menghasut rakyat dan mempunyai niat untuk mengganggu ketenteraman awam.
"Penganjuran perhimpunan itu, hanya akan menjejaskan ekonomi negara kerana ia akan menggambarkan Malaysia sebagai sebuah negara yang tidak selamat kepada pelabur-pelabur asing," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis.

.... apa kaitan Wakaf Baru ngan Bukit Mertajam ngan himpunan Bersih 2.0 kat Ibu Kota Kuala Lumpur?.... bodo la puok-puok nie... kalu doh ketua nye bodo... anok-anok lagi bodo

Ulasan

  1. Sy kre blog ini yg mnunjukkn peribadi pemuda pas sptutnya mgunakn bhasa yg lbih baik lg.. Bahasa mlambangkn peribadi kte sedara.. Maaf atas teguran ini,hrp ianya lbih mbina. Jgn kte ikut jejak langkah umno yg slalu memaki hamun kte dgn kata2 kesat.. Org main api dgn kte,kte bls dgn air.. Sekian..

    BalasPadam
  2. x larat dah nk bls ngan air...ckupla tgk sgala kezaliman dpn mata...

    BalasPadam
  3. itu yang terbaik buat orang yang dok maki TG Nik Aziz... patut lebih dari tu... seperti... ****

    BalasPadam
  4. keja malas..tapi nak senang.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular