26 Jun 2011

BAJU NI 'HALAL' DIPAKAI :POLIS
abu nu'man26 Jun 2011 1 Komentar

Nampaknya Polis Malaysia dah mula menahan mereka-mereka yang memakai baju tertulis bersih atau warna kuning kerana baju nie 'haram' hukumnya... tapi yang ini dihalalkan oleh polis walaupun sipemakaian memegang IC tertera perkataan 'Islam'.... "aku peduliyi ape... hukum Tuhan... adoiiii... janji taak kacau mata aku...adoooiii" ...




Murah je selai... yg ori dalam RM98 je... takde sape nak marah korang... jauh lagi nak tahan korang.... adoooiii....
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

1 ulasan:

  1. ...halal...apa tak halalnya... yang penguasa DBKL semalam ditahan naik moto sebab mabuk dgn tin tiger beer dalam raga moro... halal le tue...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.