APA KATA PESERTA BERSIH 2.0 PAKAT NAIK TEKSI?

 Buat kesekian kalinya Utusan Meloya menipu rakyat Malaysia yang bodoh dengan artikel berkenaan dengan pemandu teksi yg berdaftar 21k di Lembah Klang akan kerugian RM3.2 juta atau purata RM150 sebuah teksi ...

so dicadangkan agar kepada semua peserta BERSIH 2.0 agar dapat menggunakan perkhidmatan awam ini untuk menyertai perhimpunan BERSIH 2.0... al maklum la parking mesti penuhnye... so senang cite naik je teksi.... maka dengan jumlah yang seramai 300k maka pemandu teksi ini akan tersenyum lebar la... kerana bukan sahaja mereka akan dapat RM 300 pada hari itu untuk mengangkut peserta BERSIH... malah lebih dari itu... pakcik kayo!!!
Selain itu turut dicadangkan agar semua peserta  BERSIH 2.0 tak yah bawak bekal dari rumah... kita pakat-pakat makan kat KL... spend dalam RM7 sorang(makan ngan minum direstoran sekitar KL dan Lorong TAR)...  kire la... RM7 kali 300k?? pakcik kayo  lagi !!!  So kita ini akan menguntungkan keseluruhan peniaga makanan sekitar ibu kota.

Dan sekiranya duit peserta masih berlebih lagi eloklah kirenya singgah di shpooing complex KL macam SOGO yang selalu buat sell... maklumlah jarang-jarang datang KL lebih-lebih lagi yang tak pernah datang KL... sekurang-kurang nye bawak balik le buat tangan dari KL untuk orang kampung... macam poskad gambo KLCC ngan KL Tower....

Dah habis shopping tue... tak ingat nak balik ke??? dah datang dengan pengangkutan awam so balik pun same lah...AMACAM ???? SETUJU????

AKU SETUJU JE... SEBAB AKU PEMANDU TEKSI!!! BINI AKU JUAL KAT JALAN TAR!!!


Ulasan

Catatan Popular