WANITA JMM KURANG AKHLAK TERUS MEMBEBEL


Nampaknya betina JMM terus mengeluarkan artikel bodohnya dalam Utusan Meloya... dan terbaru berkenaan ulasan bodohnya yang menghentak TG Nik Aziz dan DS Azizah pasal isu sumpah sesumpah dalam masjid yang didakwa dikacau oleh penyokong PKR.... yang ko tak tau agama aka kurang agama nak bercakap pasal agama.

KUALA LUMPUR 1 Mei – Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat disifatkan sebagai pakar putar belit bagi mengaburi rakyat.

Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Farahhana Jamaludin berkata, tindakan kedua-dua pemimpin pembangkang yang mempergunakan imej Islam untuk mengaburi rakyat amat dikesali dan tidak boleh dibiarkan begitu sahaja.

“Ternyata kedua-dua mereka ini sanggup melakukan apa sahaja termasuk memperalatkan agama demi memuaskan cita-cita mereka untuk mentadbir Putrajaya,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

... ana tak berminat nak tampal semua artikel si kurang akhlak... cukup la korg baca dlm Utusan semalam... memang benawe punye betina!!!

"Daripada Abu Hurairah dia berkata: “Ketika Nabi s.a.w. di dalam suatu majlis berbicara dengan orang ramai maka datang seorang `arab badawi lalu bertanya: "Bilakah hari kiamat?". Rasulullah s.a.w. meneruskan ucapannya. Ada yang berkata "Baginda dengar (apa yang ditanya) tetapi baginda tidak suka apa yang ditanya". Sementara yang lain pula berkata "Bahkan baginda tidak mendengar". Apabila telah selesai ucapannya, bagida bertanya: "Manakah orang yang menyoal". Jawab (badawi tersebut): "Saya di sini wahai Rasulullah". Baginda bersabda: "Apabila dihilangkan amanah maka tunggulah kiamat". Tanya badawi tersebut: "Bagaimanakah menghilangkan amanah itu". Sabda baginda: "Apabila diserahkan urusan kepada bukan ahlinya maka tunggulah kiamat".

Ulasan

Catatan Popular