GAPS YANG BODOH BERTINGKAT-TINGKAT

KLANG 19 Mei - Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) dan seorang individu membuat laporan polis hari ini berhubung tindakan Datuk Seri Anwar Ibrahim membuat laporan menafikan beliau pelaku dalam video seks yang tersebar luas kini.

Laporan itu dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Selatan kira-kira pukul 4 petang oleh Timbalan Pengerusi GAPS, Mohd. Abdul Raof Mokhtar dan Raja Ahmad Raja Abd. Wahid.

Bercakap kepada pemberita selepas membuat laporan itu, Mohd. Abdul Raof berkata, laporan itu dibuat bagi menggesa polis mendedahkan pelaku dalam video terbabit, sekali gus membuktikan laporan yang dibuat Anwar pada 22 Mac lalu di IPD Dang Wangi adalah palsu.

''Saya rasa Anwar telah membuat laporan palsu kerana setelah diteliti dan diamati pelaku dalam video itu saya yakin dia adalah beliau (Anwar).

.... tak tau le mamat mangkuk GAPS tue dah tengok berape ribu kali video... siap tengok dgn teliti dan penuh pengamatan dengan penuh keyakinan.... so lepas nie polis takyah buat keje lah...

.... dan mamat yang pakai baju batik tue pun sama mangkuk sebab kalu ikut berita semalam dia kate org letak CD dalam peti surat umah then anak dia amik tgk CD tue.... dah tue apa kaitan laporan polis dengan Anwarnye... ke Anwar yg letak CD tue mangkuk oiii????

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular