ESKAY DAKWA ANWAR BUKAN BERZINA? DAH TUE SAPA YG 'PROJEK'?

KUALA LUMPUR: Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah hari ini menafikan beliau menuduh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim terlibat dalam video seks yang didedahkannya.


Pengakuan itu bercanggah sama sekali dengan dakwaan beliau sebelum ini.

“Saya tidak pernah menuduh Anwar berzina. Bila saya tuduh dia berzina? Soal dia zina atau tidak berzina tidak ada kena mengena dengan saya,” kata Eskay selepas memberi kenyataan di Balai Polis Kepong petang tadi, lapor Malaysiakini.com.

Kandungan sumpah laknat yang dilafazkan hari itu;


“A’uzubillahi minal syaitanirrajim. Bismillahirahma nirrahim. (Melafazkan kalimah shahadah sebanyak tiga kali). Pada hari ini, 29 April 2011, dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, saya Shazryl Eskay Abdullah berikrar dan bersumpah seperti berikut: A’uzubillahi minal syaitanirrajim, aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang dirakamkan pada 21 Februari 2011. Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut. Sekiranya aku melakukan fitnah, maka Allah akan melaknat akanku.”

Ulasan

  1. T=Temberang,moralnya,trjumpe je mangkuk tandas ni buat je le ape2 yg trniat d hati tu.HIDUP PEMUDA WM !

    BalasPadam
  2. memang dah saya katakan, pemimpin UMNO gila talak, Pemgarah UMNO - eskay - gila babi

    BalasPadam
  3. Orang munifik ini bila bersumpah tidak tahu apa yang
    disumpah.DSAI adalah pelaku dalam video tersebut.
    Sumpah celaka ini tempoh hari.Sekarang nafi tuduh
    DSAI berzina.Jom pakat ramaix sebat celaka ni!!

    BalasPadam
  4. amboi...kate PAS tp ayat kemaen lg...euwww...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular