26 Mei 2011

BERITA PAPA GOMO YANG BODOH BERTINGKAT
abu nu'man26 Mei 2011 0 Komentar

Kesian jugak aku tengok blog pencacai angkat najis UMporNo ni bile post artikel hari ini.... kononnya cerita dan gambar rekaan (gambar tahun lepas masa minyak naik 15 sen) dia tue pasal RON 95 itu boleh menyebabkan masyarakat marah ke PR.... jangan le nak bodoh-bodohkan rakyat Malaysia...

cerita pasal RON95 tak naik dah kuar awal kire-kire jam 4.00 petang 25 May dalam internet termasuk kat berita buletin 3 suku pukul 8 malam .... takkan le bodoh sgt rakyat Malaysia pie kuar beratur jam 10 malam kat petrol pam untuk isi petrol sedangkan dah umum petrol tak naik?

Sapa yang bodoh... papa gomo aka papa pig atau papa pig aka papa gomo?


In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

0 Komentar

Catat Ulasan

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.