7 Mei 2011

AJARAN ISLAM HADHARI.. BERGAMBAR SEPARUH BOGEL UTK FILEM
abu nu'man7 Mei 2011 11 Komentar

Gambar terlondeh kain sampai ke pungggung di atas adalah milik seorang pelakon Nurul Ain Nordin untuk filem Suatu Malam Kubur Berasap. Pelakon Melayu rupanya. Hebat!!!

Tajuk filem amat mengerikan bagi orang Islam kerana jika kubur seseorang itu sudah berasap tandanya sesuatu perkara buruk sedang berlaku kepada si mayat. Tapi tidak tahu bagaimanakah jalan cerita filem ini sehingga pelakonnya beraksi separuh bogel untuk filem tersebut.... bagaimana pemimpin begitulah rakyatnye...

Apa komen pak menteri kite... apa komen pak rais yatim.... ????
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

11 ulasan:

  1. i Like UMporNO...7 Mei 2011 9:33 PTG

    UMporNO ok je,Lu org bising2 ape haL???

    BalasPadam
  2. i rasa isLam sederhana mcm tu kot

    BalasPadam
  3. PAS pulak ajar Anwar buat seks dgn pelacur? PAS juga ajar DAP nak jadikan agama rasmi Malaysia agama kristian?

    BalasPadam
  4. melayu takut hantu... kita buat cerita hantu supaya melayu takut.. melayu suka tengok kelucahan.. adakan adegan kelucahan.. maka seronoklah melayu melucah dalam ketakutan....
    pada bro anwar dan tuan guru nik aziz... alhamdulillah... kita benteng fitnah dan tegakan kebenaran.... lawan tetap lawan... allahuakbar!!!!!

    BalasPadam
  5. Bising lah sebab tak jahil dan bodoh serupo mu i like umpornoooo...

    BalasPadam
  6. Anon 2.44pm .. dia ni jenis bengong tak boleh diajar...sebab terlalu banyak tengok video seks edaran Umno arahan datuk T ( Taik )....

    BalasPadam
  7. weyh..ckp bia beradap la sdare...PAS xpnah ajar mende2 cmtu..ko ny da kene sihir UMNO ngan BN...tgoplah..yg benar akn klhkn yg batil...

    BalasPadam
  8. Pernah ke Nik Aziz ajak buat maksiat? DSAI, anak2nya dan isterinya pun bertudung. Kalau orang yang macam ni dikatakan mengajar buat maksiat, nampak sangat awak tu jahil agama. Islam baka... Cuba jangan kaitkan orang lain kalau beri komen..Komenlah yang membina kepada yang empunya diri ke arah kebaikan. Pahala pun dapat.

    BalasPadam
  9. takut bila mati nanti kubur berasap.....

    BalasPadam
  10. hanya allah sahaja tau kebenarannye.. kite x yah nk heboh2 sgt...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.