19 Apr 2011

SALIM PARLAN KHALWAT TAK NGAKU SALAH...
abu nu'man19 Apr 2011 10 Komentar

Timbalan Ketua Setiausaha (Strategik), Kementerian Belia Dan Sukan, Datuk Salim Parlan (gambar) mengaku tidak bersalah atas pertuduhan berkhalwat di Mahkamah Syariah di sini, Selasa. Salim, 51, dituduh melakukan kesalahan itu bersama pasangannya Nur Diayana Norslan, 30, yang dipercayai pembantu peribadinya semasa serbuan penguat kuasa Jabatan Agama Islam Pulau Pinang (JAIPP) di sebuah bilik di hotel mewah Batu Ferringhi pukul 5 pagi Sabtu lalu.


Beliau dituduh di bawah Seksyen 27(a) Enakmen Jenayah Syariah 1996 negeri sementara Nur Diayana didakwa di bawah Seksyen 27(b) enakmen yang sama. Nur Diayana juga mengaku tak bersalah atas tuduhan itu.

Jika sabit, setiap mereka boleh didenda sehingga RM3,000 atau penjara tidak lebih dua tahun atau kedua-duanya sekali.

Salin hadir di Mahkamah Syariah Batu Gantong kira-kira pukul 815 pagi berkemeja biru dan berseluar kelabu bersama isterinya. Sementara Nur Diayana tiba berasingan sejam kemudian berbaju kurung dengan corak bunga.

Isteri Salim yang duduk bersama Nur Diayana, memakai cermin mata gelap sambil membuat catatan semasa prosiding. Bagaimanapun pegawai mahkamah mengarahkannya membuka cermin mata hitamnya.

KATENYE KAWIN KAT SIAM... MAKLUM LA PENGINTING BARU... BARANG BARU... WAKAKAKA
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

10 ulasan:

  1. Khalwat seks fitnah rogol memang sinonim dgn orang umno bn.

    BalasPadam
  2. Betul tu.. Patutnya dia ikut org pas yg buat projek /zina dlm keretapi mcm yb ka kelate tu..tak pun tutuh budak bwh umur kat tadika pasti huku selangor.. Sekurang kurangnya mamat ni tak ler mnta ampun kt nik najis..ooppss..ajis al menantunya.. Sudah lah bro..asyik pau duit org dgn topeng agams..konon nk buat madrasah la. Dll.. Jual penapis air pun tipu..harga 300lbh jual smpai 598..riba tu yob oiii. .!! Aku malas nk ckp byk lg sbb bkn ko nk publish pun.. Takut pd kenyataan.. Tu pun ada ht nk bepolitikk.. By the way,salim parlan tu bkn org umno..bodoh punya enrtry.. OMEGA MANA? TU PUN XBERANI JWB..

    BalasPadam
  3. ape ko merepek ni putra melayu keparat!!! ko ade masalah jiwe kerr?? tu pasal jgn duk bwh petunjok umNO yg PORNO..akan jd bebal tk berkesudahan.

    BalasPadam
  4. Keparat..? Laa ingat puak alim xpndai maki hamun.. Ooo..hj guan eng dan ustaz karpal ajar kot.. X ikut nnt xdpt duit dana pilihanraya nnt plk..follow jer la.. Sblm nk tmvh dosa memaki tu jwb soalan td tu..mana omega?? Porno konon,nk tgk ke gmbr ahli lujnah pas dok meronda kat red lite amsterdam..tu tpt bogel2 tu kot xtahu.. Tlg jwb yer soalan omega tu..bdk PASTI pun tahu..

    BalasPadam
  5. aku jual penapis aik ikut resepi Hai-O modal rm300 jual sampai RM2000... awat hang mangkuk sgt.. jual mark up bukan riba la samdol... yg riba' pinjam duit bayar duit... cm UMNO tipu projek buat jalan/ longkang... wakakaka

    BalasPadam
  6. Nujum Pak Belalang19 April 2011 10:20 PTG

    Kalau tuduhan tak benar macam mana.. manalah tau dia dah kawin kat siam ker.. (ikut cerita peguam dah kawin kat siam). Kalau betul dia bersalah memang patut di hukum bukan di bela.
    Tapi puak korang tu belum apa-apa korang dah bela semacam. Macamlah dia maksum sangat. Perut buncitla, punggung besarla, bahu bidangla, janggut tak derla.
    Aku ada kawan budak pas totok, dia kata kalau betul la tu dia, tu adalah balasan kerana menghina pas dulu. Bekas2 PKR langsung tak heran atau tak terkejut tu dia.
    DNA mana.... jam Omega mana... bukti ada twit mana...

    Aku tak sokong penzina samada Umno ker Pas ker atau PKR ker. Termasuk peliwat.

    BalasPadam
  7. sapa kate dia berzina.?. aku pun tak kate dia 'cret'...aku kate di ditangkap khalwat pukul 5 pagi time dia tgh ngajar kitab hikam ...wakakaka

    BalasPadam
  8. Bodoh punye PAS..

    Salim Parlan tu PTD la.. Bukan org UMNO..

    BalasPadam
  9. PTD tue kambing tunggangan UMNO la... wakakakaka

    BalasPadam
  10. Korang PAS ni cakap lepas2 nih tak tahun masuk neraka ke?

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.