INNALILLAH: petugas PAS Beting Maro

Keputusan tidak rasmi menunjukkan PAS gagal merampas kerusi Beting Maro dari BN-PBB. Manakala di SEBUYAN, calon BN Julaihi Narawi mendahului dengan 2,387 undi. Calon PAS, Adam Ahid mendapat 841 undi manakala seorang calon Bebas hanya mendapat 54 undi.

N24 BETING MARO

PAS - 2,578 undi
BN - 3,014 undi
Majoriti - 436 undi
Undi rosak - 48

Sementara itu, Salah Seorang petugas PAS, Mohammad Izan Yaakob, telah meninggal dunia secara mengejut di bilik gerakan induk PAS, dekat Pusa di Beting Maro. Mohammad Izan Yaakob, telah meninggal dunia secara mengejut di bilik gerakan induk PAS, dekat Pusa di Beting Maro tengahari tadi. Kejadian itu berlaku ketika Mohammad Izan dari Machang, Kelantan, sedang berbual di bilik gerakan tersebut. Jenazah Allahyarham difahamkan akan diterbangkan ke Kelantan hari ini juga. Calon PAS yang sedang perjalanan dari rumah ibunya di Spaoh (kira-kira 30km) turut menziarahi jenazah Mohammad Izan.

Beliau mnghembuskan nafas terakhir ketika berjihad memacak kalimah ALLAH di Sarawak. InsyaAllah benarlah janji Allah, sesuatu yang pasti Indah menunggu Allahyarham DISANA.

Ulasan

  1. InsyaAllah... baiklah ganjaran untuk beliau... aminnn........

    BalasPadam
  2. indah nye mati dLm prjuangn moga2 kamek pn gituk !

    BalasPadam
  3. pejuang islam insyallah kompomenang

    BalasPadam
  4. umporno must die

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular