ESKAY SERAH JAM OMEGA PADA POLIS?

Persoalannya di Mana Jam tangan Omega Anwar Ibrahim yang sebenar? Apakah Rakyat mempercayai Dato Eskay ataupun Mempercayai Anwar Ibrahim?
Eskay mendakwa telah menyerahkan jam tangan Omega kepada pihak PDRM sebagai bahan bukti. Namun menurut pihak Polis mereka masih belum mengesahkan menerima Jam Tangan Omega sebagai bahan buktiseperti mana yang didakwa oleh salah seorang Datuk T tersebut.

Jika benarlah dakwaan Eskay itu maka pasti terdapat DNA milik Anwar Ibrahim dan jika perlu ujian DNA perlu di lakukan bagi mengenalpasti pemilik jam Tangan Omega tersebut yang didakwa dimilikinya.

Dah hampir 2 mimggu kes video lucah haram jadah berlalu sidang media Anwar Ibrahim yang pada waktu itu menyatakan bahawa Jam Tangan Omega nya berada di dalam simpanan isterinya. Dan apabila diajukan soalan kepada DS Wan Azizah, jawabnya, "Saya ada simpan".

Jadi jam tangan yang didakwa oleh Eskay itu milik siapa? Kenapa dalam puluhan sidang media tak ditunjukkan rupe bentuk jam tersebut?? atau jam tersebut masih lagi di kedai jam??? wakakakaka

Ulasan

Catatan Popular