12 Apr 2011

CUN JUGAK NIK SURIYANI OMEGA TV8
abu nu'man12 Apr 2011 8 Komentar



Nik Suriyani Megat Deraman


Inilah wajah wartawan kemaruk 8TV,  Nik Suriyani Megat Deraman (orang Padang Midin, Tengganu) yang bertanya soalan berkaitan dengan jam tangan Omega pada sidang media Datuk Seri Anwar Ibrahim di Hotel Continental Kuching, mengundang kemarahan wartawan akhbar Sarawak.


Wartawan wanita itu "dimalukan" oleh seorang wartawan akhbar Sarawak yang memintas dan menegur pemberita penyiaran berkenaan dengan menyatakan bahawa sidang media itu berkaitan dengan isu Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak.

“Lebih baik tanya isu pilihan raya dan manifesto Pakatan Rakyat. Bukannya dengan bertanyakan soal-soal seks yang tidak masuk akal,” kata wartawan akhbar Sarawak itu sebelum disambut tepukan wartawan lain.


In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

8 ulasan:

  1. memalukan org tegganu je minoh nie

    BalasPadam
  2. minah yang hamper kene rogol....

    http://jomss.blogspot.com/2009/08/nik-suriyani-penyampai-berita-tv3.html

    BalasPadam
  3. As Salam!Aku ingat 'cina matloh' mana.rupanya org melayau.wat malu je.kalu nak tanya sgt tuggu DSAI wat PC tentang jam omega lak.nak wat cam na dh dasar pencacai itu pun tahapnya.

    BalasPadam
  4. makang jam omega

    BalasPadam
  5. Kosmo (8 Ogos 2009)
    Penyampai berita TV3 disamun

    KUALA LUMPUR - Seorang wartawan dan juga penyampai berita TV3 menghadapi detik cemas apabila dia bukan saja disamun malah cuba diseret masuk ke sebuah rumah kosong di sebuah apartmen di Danau Kota di sini semalam.

    Semasa kejadian pada pukul 7.50 pagi, Nik Suriyani Megat Deraman, 29, baru memasuki lif di aparment kediamannya untuk pergi ke Shah Alam bagi membuat liputan inkues kematian setiausha politik kepada Exco Selangor, Teoh Beng Hock.

    Turut memasuki lif bersamanya ketika itu ialah seorang lelaki tidak dikenalinya.

    Katanya, ketika berada dalam lif, dia tidak menghiraukan lelaki itu sehingga suspek berkulit gelap itu tiba-tiba menolaknya ke dinding lif.

    "Lelaki itu kemudian merampas komputer riba dan telefon bimbit saya," katanya ketika dihubungi di sini semalam.

    Nik Suriyani memberitahu, suspek yang menahan pintu lif dengan kakinya bagi mengelakkan pintu lif tertutup kemudian memaksa dia mengikuti ke sebuah rumah kosong di apartmen itu kerana mendakwa mahukan duit.

    "Saya merayu tidak diapa-apakan sebelum menjerit menyebabkan satu keluarga yang kebetulan mahu turun ke lif nampak kejadian yang menimpa saya," katanya.

    Lelaki itu terus melarikan diri bersama komputer riba dan telefon bimbitnya.

    BalasPadam
  6. kan dah kena laknat 1malaysia!!!

    BalasPadam
  7. huhu baru lepas tgk vdeo betino-betino terenganu buat parti arak...ni pong tino tganu gak..rambut karat....tganu memenag hibat laaa le ni...

    BalasPadam
  8. Hoi pencaci PgayR...hangpa memang BONGOK...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.