17 Apr 2011

CIKGU MAAROF DIPINDAHKAN 250KM DARI SEKOLAH ASALNYA
abu nu'man17 Apr 2011 16 Komentar

BATU PAHAT – Kerana dendam, Pengarah Pelajaran Johor, Markom Giran (bukan gambar) telah menghukum Cikgu Maarof Abd Mutalib iaitu suami kepada calon Pas Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang  dengan memindahkan beliau dari SMK Tenang Station, Tenang ke SMK Tanjung Pengelih, Pengerang yang jaraknya hapir 250 km atau kira-kira 3 jam setengah perjalanan.

Timbalan Menteri Pelajaran, Dr. Mohd Puad Zarkashi (bukan gambar) berkata, Maarof turut melakukan satu lagi kesalahan serius iaitu mengingkari peraturan yang tidak membenarkan seorang guru terlibat dalam kempen pilihan raya.

“Sebagai seorang guru, beliau tidak sepatutnya terlibat dalam kempen pilihan raya. Jadi dua kesalahan besar telah dilakukannya iaitu berkempen bagi pihak isterinya.

Markom Giran yang turut berkempen untuk UMNO babi ketika dihubungi mengesahkan arahan pertukaran Maarof berkuat kuasa 1 April 2011.
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

16 ulasan:

  1. LUDAH TO UMPORNO !17 April 2011 11:58 PTG

    tu La UMporNO bro,zalim,kejam nk mampos,jahat mengalhkn sharif dol&1 MALANG SIAL anutan mereka dulu kini selama nye !

    BalasPadam
  2. apa pulak kita n pas kawasan buat untuk bantu dia?

    BalasPadam
  3. LUDAH TO UMPORNO !18 April 2011 12:11 PTG

    kita bantu dia dgn kerja kuat Lagi camana benam&tanam UMporNO dLm pru 13 nnti.ade soaLn ???

    BalasPadam
  4. pemerhati dari jauh18 April 2011 2:07 PTG

    kepada c.normala & suami harap bnyak2 brsabar menghadapi ujian ini....

    BalasPadam
  5. maksudnya apa??? sebab nak menyusahkan kehidupan c.normala lah tu....so that keadaan itu mungkin akan menganggu karier politik dia dan tidak dapat menjalankan tugas dengan baik....so akibatnya hilanglah sokongan
    yelah hanya kerana dia adalah suami kepada seorang calon DUN pembangkang.....apa kata kalau DUN BN takkan diambil tindakan apa2 pun....elehhh....budak Dh.1 pun boleh pikir....

    BalasPadam
  6. Tapi jenis melayu ni susah sikit nak cite... dah tau zalim, dah nampak zalim tapi tetap pangkah bee end... tak ke boddoh ke hapa...sebab jenis melayu ni otak dia slow sket... sebab selalu fikir guna kepala lutut... tengok kat PRN sarawak baru2 ni pun dah cukup membuktikan... org dok bagitau harta penyamun sarawak itu melebihi had logik, melayu ni denganr, bila tanya faham tak, dia kata faham tapi tah apa yg dia faham pun tak tau... tetap pangkah sipenyamun... jenis melayu ni kena balun kepala hotak dia dengan kayu beruti baru dia sedar...

    BalasPadam
  7. Dah cuti sakit tapi tak sakit..apa tak tipu namanya...kena tukar tapi tidaklah jauh sangat kira bersyukurlah tu..sepatutnya bertaubat dari keje2 yang tak berfaedah dengan pas sambil dapat gaji dari BN...malula weii...kalau aku dah resign dengan bayar 3 bulan gaji...

    BalasPadam
  8. kalau tak zalim,tipu,fitnah dan rasuah bukan umporno dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam
  9. kalau tak zalim,tipu,fitnah dan rasuah bukan umporno dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam
  10. kalau tak zalim,tipu,fitnah dan rasuah bukan umporno dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam
  11. kalau tak zalim,tipu,fitnah dan rasuah bukan umporno dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam
  12. kalau tak zalim,tipu,fitnah dan rasuah bukan umporno dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam
  13. kalau tak zalim,tipu,fitnah dan rasuah bukan umporno dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam
  14. kalau tak zalim,tipu,fitnah dan rasuah bukan umporno dulu kini dan selamanya.

    BalasPadam
  15. amik gaji dari BN..?. mabuk apa puak-puak BN ni... aku pun byr cukai la bro.. rm5k lagi setahun...

    BalasPadam
  16. minda umno ... duit kerajaan duit bn ... cukai? kena semua ... beli gula kena cukai, beli kasut kena cukai, beli kete lagi haru cukainya ... alih-alih jadi duit bn ... bangang !!

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.