13 Apr 2011

TINO JMM NIE PEHE KO SUPOH LAKNAK TU GAPO?
abu nu'man13 Apr 2011 8 Komentar

aku pun tak tau le ngan puak UMNgOk nie asyik-asyik sumpah laknat... depa nie paham ke apa itu sumpah laknat... samapai sekarang Najib tak gak sumpah laknat pasal isu altantuya mongolia... mungkin dialog anak kecil ni lebih paham dari betina jantan UMNgOk....


Seorang anak kecil bertanya kepada bapanya mengenai Sumpah Laknat yang heboh diperkatakan sekarang..



ANAK : Ayah, sumpah laknat tu apa?


AYAH : Itu cara seseorang hendak membuktikan apa yang dia katakan itu benar. Jika tidak dia akan dilaknat Tuhan.

ANAK : Kalau macam tu tak payahlah ada lagi mahkamah, hakim dan peguam... kita bakor je mahkamah... kita pecat je semua hakim dan peguam...


AYAH : Kenapa pula?


ANAK : Kita suruh sahaja semua orang yang disyaki melakukan jenayah membuat Sumpah Laknat, senang cerita…

wakakakakaka
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

8 ulasan:

  1. sumpah dia ni kurang kasih sayang, nak glamour agaknya. ceh!

    BalasPadam
  2. puak-puak nie dibayar RM5k pada setiap article yg kuar dlm paper UMNgOk..

    BalasPadam
  3. Tajuk post ini "betina..." kurang elok lah bro..pemuda pas tak guna istilah begini.

    BalasPadam
  4. sesuai kot gelaran tue buat org yg kurang ajar dengan ulama'

    BalasPadam
  5. Pemuda Terengganu14 April 2011 8:44 PG

    Ulama sendiri walau dimaki hamun dengan kata2 kesat, tak membalas semula dengan kata2 kesat. Tolong jaga 'perkataan' anda wahai Dewan Pemuda Pas Wangsa Maju.

    BalasPadam
  6. Ore kelate panggil 'perempuan' pun tino.. releks jah...

    BalasPadam
  7. Tu org kelantan, ini orang Wangsa Maju.Bila org wangsa maju sebut 'betina', mane same ngan ko sebut 'tino'...

    BalasPadam
  8. pegi baca paper or tgk blk news laaaa.......Najib telah membuat sumpah laknat sebanyak 3 kali mengesahkan tidak pernah bertemu dengan Altantuya. sumpah laknat nie dlm al quran pown ada....p tgk dulu.... nie bukan sumpah laknat yg budak2 suke2 ckp jew. nik aziz dok buat solat hajat sebab nak mintak Allah tunjuk keburukan mahathir...alih2 anwar pny keburukan yg terbukak....harap maklum....

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.