15 Apr 2011

ARTIS PALING SEKSI PILIHAN KORG
abu nu'man15 Apr 2011 1 Komentar

aku pun tak tau le Harian Metro ni sampai tak takde keje nak buat bancian sampai mintak pembaca HM undi artis paling seksi kat Malaysia..... kalu tgk keputusan yang korg pakat undi sehingga kini....


mungkin cerita cuti-cuti cinta menyebabkan pembaca HM mengundi dia sebagai artis paling seksi setakat ini.....

bangga aku jadi rakyat 1 Malaysia yg memiliki senarai artis wanita yang seksi-seksi...tue yang rais yatim suka tu... wakakakakaka...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

1 ulasan:

  1. Haram mengundi benda2 cam ni....kita terlibat sama

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.