AR BADUL AKAN SAMAN AKHBAR BN??

Saya petik:






KUALA LUMPUR: Pelawak terkenal, AR Badul, 63, menyangkal dakwaan seorang remaja perempuan yang dia mencabul mangsa lebih daripada tiga kali bermula Disember 2010 hingga pertengahan Mac lalu seperti yang didakwa oleh beberapa akhbar semalam.

Menurut Badul, dakwaan itu tidak benar dan dia tidak mengetahui butir laporan polis yang dibuat remaja itu terhadapnya.

“Saya tidak mengetahui laporan dibuat remaja itu dan ia tidak berasas sama sekali,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Badul turut menafikan dirinya diburu polis kerana sehingga kini masih tidak dipanggil oleh pihak berkuasa untuk memberi kenyataan.
“Saya tidak diburu pihak berkuasa,” katanya yang akan mengetahui kesahihan laporan mengenai dakwaan itu, esok.

Sementara itu, Timbalan Ketua Siasatan Jenayah Operasi dan Risikan Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Arasa berkata, polis akan menyiasat kesahihan dakwaan pelajar berkenaan.

Badul juga turut ditanya adakah beliau akan menyaman akhbar yang menyiarkan berita tersebut," Saya belum terfikir lagi buat masa ini", katanya.

Ulasan

  1. Kalau tidak benar tuduhan itu maknanya fitnah... jadi boleh tanya AR Badul macam mana rasanya bila difitnah dengan aktiviti seperti itu? Jadi gandakan perasaan dia itu berkali ganda untuk merasai perasaan DSAI dan keluarga yang sentiasa difitnah.

    BalasPadam
  2. La ni saman mnyamn boLeh kaya maaa...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular