ANTARA dua kematian SPRM


KUALA LUMPUR, 6 April -- Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Zulkifli Abdullah ketika sidang akhbar mengenai kes Penolong Pengarah Kastam Jabatan Kastam Diraja Malaysia, Ahmad Sarbani Mohamed,56, yang ditemui meninggal dunia selepas dipercayai membunuh diri di bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di sini, hari ini.

Sarbani datang ke SPRM untuk kes soal siasat melibatkan Operasi 3B, Kesalahan Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah.

Bangunan tingkat satu di mana mayat Penolong Pengarah Jabatan Kastam Selangor, Ahmad Sarbani Mohamed,56, ditemui selepas dipercayai membunuh diri di bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di sini hari ini.


Lokasi di mana Penolong Pengarah Kastam Jabatan Kastam Diraja Malaysia, Ahmad Sarbani Mohamed,56, yang dipercayai terjun membunuh diri setelah ditemui meninggal dunia di bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di sini hari ini.


Lokasi tingkat satu bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang mana mayat Penolong Pengarah Jabatan Kastam Selangor, Ahmad Sarbani Mohamed,56, ditemui di gelanggang badminton di sini hari ini.


Mayat Penolong Pengarah Kastam Jabatan Kastam Diraja Malaysia, Ahmad Sarbani Mohamed dibawa ke Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia di Jalan Cheras untuk bedah siasat.


Motosikal milik Penolong Pengarah Jabatan Kastam Diraja Malaysia, Ahmad Sarbani Mohamed,56, yang ditemui di tempat letak kenderaan di bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia Wilayah Persekutuan Jalan Cochrane.

Kredit : Bernama

Fuh!..cepatnya akhbar sahkan kematian Pegawai Kastam ini sebagai 'BUNUH DIRI'??. Sudah selesaikah siasatan sehingga Ketua Polis Kuala Lumpur mengeluarkan kenyataan Pegawai Kastam yang mati jatuh dari bangunan SPRM ini sebagai 'BUNUH DIRI'?. Dalam masa kurang 12 jam polis sudah kata kes ini kes BUNUH DIRI sedangkan kes kematian Teoh Beng Hock masih di dalam siasatan dan belum lagi diketahui punca kematiannya....:Author Faethal

Ulasan

  1. SPRM=SURUHANJAYA PEMBUNUH RAKYAT MALAYSIA

    BalasPadam
  2. NM bunuh diri sebab suaminye mcm badak i percaya La

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular