VIDEO SEKS : ULASAN PENONTON YANG MENONTONNNYA

Antara ULASAN kenyataan media salah seorang penonton,


1. Tan Sri Rahim menipu kerana dalam sidang media semalam dia mengatakan dia merancang semua tetapi ketika bersama saya dia mengatakan ini kali pertama menonton setelah pulang dari luar negara untuk percutian keluarga

2. Saya telah 'berpura' yakin mengenai video dan sedia memberikan video tersebut ditonton oleh Datuk Seri Dr. Wan Azizah namun beliau enggan melakukan. Nampaknya beliau pun tidak bersungguh dalam kononya mahu Wan Azizah menonton video tersebut.

3. Dari pemerhatian saya video tersebut kemungkinan besar video asal yang tidak diganggu imejnya pun. Namun pelakon dalam filem tersebut bukan Anwar. Memang sekali imbas kelihatan seperti Anwar tetapi bagi sesiapa yang rapat dan biasa melihat 'perwatakan' atau gerak geri Anwar pasti tahu itu bukan Anwar. Contohnya dalam filem Ghandi, Ben Kingsley yang melakonkan watak Ghandi begitu menjadi sehingga menggondol sekurang kurangnya 11 anugerah peringkat dunia. Saling tak tumpah seperti Ghandi namun jika sesiapa yang pernah rapat dan mengenali perwatakan Ghandi tentu tahu membezakannya.

4. Saya menyakini kumpulan ini besar serta mendapat lindungan istimewa kerana modus operandi ketika membawa saya ke hotel tersebut seperti babak filem James Bond. Nama penyewa bilik tempat menonton dan daftar kenderaan yang digunakan menjemput saya mungkin dapat mengundang fakta lebih menarik lagi.

Politik kotor dan jijik seperti ini harus dikecam oleh rakyat Malaysia. Rakyat sebenarnya sudah bosan dengan politik 'selak kain' yang lansung tidak mendidik. Isu polisi, kebajikan rakyat tidak diperdebat tetapi sebaliknya 'isu selak kain' dibincangkan secara sensasi, kesian rakyat yang terhimpit dengan kenaikan harga dan kos hidup yang makin meningkat.

Sekian


Ulasan

  1. tarikh tutup peraduan mengarang bila?

    apasal si zoo nordin jadi hakim....kacau tul.

    drp pemuda ampang

    BalasPadam
  2. jika tambi korang saiz kecik,
    carik la budak kecik bwh 15 tahun

    BalasPadam
  3. kalau lah tiang lampu pakai skrit.. wa terbayang betis/peha miss world kt oversea.. Tapi tiba2 ada bendera pas tergantung atas tiang lampu.. cis kacau betul.. Dae tambi... kasi buang itu bendera.. kacau stim..

    BalasPadam
  4. Zoo Nordin tu dah mental. x mcm 10 tahun dulu. I yg bukan peguam pn boleh fikir lebih baik pasal undang2 syariah.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular