28 Mac 2011

UMNO KANTOI TAK SOLAT JUMAAT
abu nu'man28 Mac 2011 2 Komentar

Al kisah puak-puak UMNO nie bukannye gi solat Jumaat pun... masa time orang tengah solat jumaat... time tue digantung banner dibahagian hadapan menghadap ke Pusat Islam... kebetulan ada seorang jemaah yang kelewatan masa tue sampai imam tengah angkat takbir nak start jumaat.. masa tue katanya banner tue takde lagi... yang peliknya lepas je solat jemaat... ada tergantung banner tue... masa bile puak-puak nie gantung


Nie kononnye demo la bagi UMNO... gantung banner kat Masjid Negara 'time' orang tengah jumaat... lepas tue cabut... solat nyer tidak ...



... style UMNgOk... gantung.. snap... turun... cari port lain....kantoi.....wakakakaka

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

2 ulasan:

  1. umno memang gitu

    BalasPadam
  2. puak2 tu tak belajar agama
    pasal tu fitnah dibuatnya macam minum air sejuk
    tak takut dosa walau kat quran terang2 sebut
    maklumlah dosa tak nampak
    yg nampak cuma duit

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.