17 Mac 2011

(PANAS) UMMI DARA SAMAN BAGINDA RM100 JUTA... JOM KE JALAN DUTA
abu nu'man17 Mac 2011 3 Komentar

Salam,

Aku dapat sms yang kata Ummi Dara akan hadir ke mahkamah Jalan Duta pukul satu tengahari 17 mac (hari ini la) bagi saman RM100 juta ke atas malaysia kini dan Baginda Minda.

Apa lagi jom le kita ke sana... mana tau kot-kot Ummi nak huloq sepuloh dua ....wakakakaka


(ini bukan Ummi... tapi Kak Limah... tapi kalu nak kate ummi dara pun boleh gak... sebab dah gile menyaman je dia nie... cari duit poket lebih...)

info : Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Dengar cite yang malam tadi di Seri Serdang, Puchong Ummi Dara telah melafazkan sumpah Mubahalah... tak tau le dia buat kat mane... kurang arif le pulak.... mungkin kat club malam kot...???
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

3 ulasan:

  1. saya terigin sangat nak cari birthmark ummi hafilda yang gebu dan tembam tu kalau empunya diri setuju walau dgn bayaran.

    BalasPadam
  2. cari bang... nanti amik gambo... kite share reramai

    BalasPadam
  3. woittt....janganlah makan sorang...

    aku nak rasa gak birthmark dia....

    kah kah kah kah kah ...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.