16 Mac 2011

TAHNIAH!!! ADUN KERDAU LEAD BACA YASSIN
abu nu'man16 Mac 2011 4 Komentar

mungkin ini gambar yg dipuja-puja oleh puak-puak UMNO termasuk blogger pencacai mereka apabila memuat turun adun baru mereka yg merupakan penasihat agama pahang boleh ketuai bacaan yassin...

Tapi kalu standard baca Doa Yaasin tengok buku yassin.... takyah belajar kat Uni Azhar sampai 8 tahun... budak sekolah rendah agama pun boleh baca.... silap-silap budak-budak yang dalam rancangan tv9 ngan Ustaz Hassan Din pun boleh baca lebih baik dari itu.... apapun... ok le.... 1 dalam 100 ribu orang Umno boleh lead bacaan Yassin...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

4 ulasan:

  1. anak ana darjah 5 pun dah lead bacaan yassin kat sekolah dia...

    BalasPadam
  2. Setakat baca ajele ...semua org boleh baca...tapi yg penting kena ikut apa yg dibaca tentang peintah Allah....belajarr je di Univ Azhar tapi.....ikut puak yg tak yakin dgn Islam....

    BalasPadam
  3. Ingat semua yang belajar kat Al Azhar bagus ke.... sedara ana balajar kat sana tapi nak ambil harta orang tu.... stupid punya orang.

    BalasPadam
  4. selepas nie UMNO kene train ahlinya bawa tahlil pule... baru gempak!!!

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.