SYAITAN BETINA JMM NIE BERBICARA LAGI


KUALA LUMPUR 11 Mac - Jaringan Melayu Malaysia (JMM) mahu Pas menjelaskan apakah hukum parti itu melindungi seseorang yang dikaitkan dengan kegiatan meliwat tetapi tidak berani bersumpah bahawa dia tidak terlibat.



Pengarah Kebangsaannya, Farahana Jamaludin berkata, Pas wajib menjelaskan hukum tersebut memandangkan kenyataannya sebelum ini, yang menyamakan imej Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dengan Ayah Pin dianggap sebagai berdosa.

"Jika kenyataan saya sebelum ini dianggap oleh ahli dan penyokong Pas sebagai berdosa, apa pula hukum bagi Mursyidul Am Pas dan parti ini melindungi seseorang yang sampai sekarang tidak berani bersumpah tidak meliwat.

( ana tak berminat pun nak tampal semua apa yang ditulis oleh syaitan JMM ini... sebab articlenya memang jenis untuk golongan low-minded macam puak-puak UMNO)

Ulasan

  1. nie lah yang dikatakan lidah-lidah syaitan...

    BalasPadam
  2. Tak usah ler dilayan org yg meletakkan Islam dibawah tapak kaki.Puak2 ni,bagi demer,lebih baik Islam tak ader diMalaysia,sbb Islam mengganggu kehendak nafsu demer.Hidup Melayu Glokal!!

    BalasPadam
  3. ulama' dikatakan berdosa..die yg melanggar syariat(tidak menutup aurat) tidak berdosa..mazhab mana die blajar ni???...jahil.

    BalasPadam
  4. Kenapa tak tanya berkaitan hukum tak tutup aurat, hukum cabut bulu kening, hina ulamak, bengong betul laa melayu sekoq niii

    BalasPadam
  5. Ahli PAS Kampongan15 Mac 2011 pada 12:11 PG

    Salam, satu penjelasan yang mudah dan tepat hendaklah disediakan oleh Dewan Ulama PAS dan di majukan kepada orang yang bertanya ini. Biar pun berapa banyak soalan nya kita perlu terus menjawab secara Islam dan penuh adap serta tertib nya. Ambil lah teladan dari Rasulallah yang menemui Khalid Al Walid sebanyak 50 kali sehingga memeluk Islam begitu juga Abu Jahal sampai 100 kali namun tetap kufur. Harapan saya tuan tuan jangan melatah tak tentu pasal, kata kata yang tidak manis melambangkan kita kurang ilmunya. Bersabarlah dengan mereka mereka yang kurang berilmu dan tidak berusaha nak cari ilmu tersebut.

    BalasPadam
  6. SUMBAT DENGAN CILI PADI MULUT DAN ANU BETINA JALANG NIE!!!

    OTAK DILUTUT...

    MUHASABAH DIRI DULU!!!
    DIRI SENDIRI XIKUT AJARAN ISLAM!!!

    USAH MENYIBUK URUSAN ORG LAIN...

    MENYAMPAH!!!
    MENYAMPAH!!!
    SEBIJI KEPALA UMNOOOOO!!!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular