28 Mac 2011

MANGKUK JMM BERSUARA LAGI...
abu nu'man28 Mac 2011 2 Komentar

Awat le bodo sangat... kan dah ade dalam Quran... nak menatang fatwa bendanye...ikut je la apa yang Allah suruh termasuk hukumannya....  konferm tak pernah baca Quran.... macam solat.... takkan nak tunggu fatwa baru nak wajibkan solat....

KUALA LUMPUR 25 Mac – Jaringan Melayu Malaysia (JMM) mendesak Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengeluarkan ‘fatwa’ tentang apakah hukumnya pemimpin pembangkang yang didakwa berzina dengan pelacur seperti yang didedahkan melalui rakaman video seks Isnin lalu.


Timbalan Yang Dipertua JMM, Omar Salleh (si bodoh) berkata, ‘fatwa’ itu penting kerana Nik Abdul Aziz hanya menyalahkan pihak yang menyebarkan video tersebut tetapi, tidak langsung menyentuh mengenai dosa penzina dalam video itu.

“JMM berharap Nik Abdul Aziz tidak ketandusan ‘fatwa’ kerana sehingga kini masih belum ada sebarang hujah agama digunakan untuk mengutuk perlakuan zina ini.

(ana tidak berminak nak tampal semua.. sebab article dia nie khas untuk orang sawan babi seperti puak-puak UMNgOk... )
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

2 ulasan:

  1. Omar Saleh ni dah lama masuk Islam ka baru masuk Islam sampai nak minta Nik Aziz keluarkan fatwa zina ngan pelacur ni.

    Dlm Islam & dlm Al-Quran dah menjelaskan hukum berzina tak kira ngan sapa pun.

    Kalau nak berpoliTAIK pun jgn sampai memalukan diri sendiri.


    Bengonggg!!!...

    BalasPadam
  2. lama dah masuk islam... tapi islam mengikut acuan Umno... Islam Hadhari... turun bus naik rosmah mari...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.