28 Mac 2011

LAGI PEREMPUAN SIMPANAN AYAH PIN BERBICARA
abu nu'man28 Mac 2011 6 Komentar


KUALA LUMPUR 18 Mac - Jaringan Melayu Malaysia (JMM) mendesak Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat memujuk Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim supaya menyerahkan sampel asid deoksiribonukleik (DNA) kepada mahkamah.


Pengarah Kebangsaan JMM, Noorizawati Ahmad Zulkifli (gambar) berkata, jika Nik Abdul Aziz betul-betul berpolitik berpandukan agama, sudah pasti beliau mahukan kebenaran tanpa mengira kesan atau akibat politik yang akan timbul daripada penyerahan sampel DNA Anwar.

''Jika Nik Abdul Aziz enggan mendesak Anwar, maka ternyata beliau tidak berpandukan agama apabila sesuatu perkara itu tidak memberi keuntungan politik kepadanya.

''Maka tidak salah jika rakyat Malaysia menganggap Nik Abdul Aziz sama taraf dengan Ayah Pin.

''Satu (Nik Aziz), guna agama untuk nafsu politik dan satu lagi (Ayah Pin) untuk nafsu seks,'' katanya dalam kenyataan kepada Utusan Malaysia di sini hari.

(yang ni pun ana tak minak nak tampal semua... ) 
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

6 ulasan:

  1. rasanya semua pengarah JMM perempuan simpanan ayah pin kot?

    BalasPadam
  2. minta betina tu bagi ayat quran mana suruh tertuduh wajib serah dna? kalau ada tolong bagi supaya nik aziz boleh suruh anwar serah dna.

    kalau tak ada, memang munafik lah betina ni sebab ubahsuai isi quran.

    betina ni tak baca quran ke yg suruh bagi 4 saksi dan tanggungjawab yg menuduhlah kena buktikan, bukan yg kena tuduh.

    nampak betina ni bertudung macam solehah, tapi hati bersalut najisb.

    BalasPadam
  3. org yang bercerita dan menyamakan nik aziz seperti ayah pin ialah orang yang buta hati dan mengarut. Bacalah riwayat nik aziz dan bandingkan dengan riwayat ayah pin. Kalau nak kipas pm pun, beringatlah jangan sampai tergelincir akidah. Kang mati sebelum sempat mintak maaf, tak sempat pulak masuk syurga.

    BalasPadam
  4. perempuan ni dah lama jadi perempuan simpanan orang..tak payah tunggu ayah pin

    BalasPadam
  5. JMM ni apa fungsinya adakah nak jaring lelaki kaya UMNO ke atau...? pengerusi JMM tak payah ulas pasal agama lebih lebih.cermin diri sendiri dulu..bersih ke diri tu?

    BalasPadam
  6. betina ni mmg ada jadi betino simpanan, apa le pakai tudungnya....duduk serumah dge laki ore dulu

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.