13 Mac 2011

WAJAH KUTU KHINZIR DESAK ANWAR SERAH DNA...
abu nu'man13 Mac 2011 9 Komentar

awat la puak-puak beruk UMNgOk Alor Gajah dok kalut nak mintak DNA anwar... awat laki hangpa pun ade sample DNA lelaki 'Y' ke.... ???? Wakakakaka

beruk-beruk yang takde keje nak buat (walaupun PERKASA dlm blog dia dakwa 100 ekor beruk ... mungkin 20 ekor ke kot beruknya.. yang selebihnya tali beruk.... )
kelapa tua dah makin pupus... maklumle rega kelapa dah naik... tue yang dok terkinja-kinja cari duit poket 
lebih....wakakakakaka
....yang ni di depan pejabat DAP perak.... sian aku tengok beruk-beruk pencen nie
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

9 ulasan:

  1. Bodoh.....
    Pencen kerajaan.

    BalasPadam
  2. Tuan,

    Aku ini keliru sikit, kenapa Dato Sri Anwar tak nak sumpah

    BalasPadam
  3. bersumpah tau plk nak ikut islam..bila perbicaraan tak nak plak ikut islam...

    BalasPadam
  4. Anon 8:25,

    Jangan salah sangka, aku ini memang penyokong kuat DSAI. Aku sengaja nak tahu, adakah apa apa dari segi Islam yang melarang orang Islam sumpah...maaf, aku ini mualaf jadi tak faham pantang larangnya.

    BalasPadam
  5. yang buat demo ni..kategori mangkuk ayun bertingkat-tingkat...ngong tul!!!!!

    BalasPadam
  6. anwar sudah bersumpah kes fitnah liwat 1 di bt pahat dan masjid negara..tp masih kena bicara. org bodoh umno tk tau atau lupa semua tu.

    bersumpah tu hak individu. tk blh paksa. saifool bersumpah pun masih kena bicara.

    kalau anwar bersumpah , mahkamah boleh gugurkan kes ke? mana ade peraturan bodoh begitu? so utk apa sumpah? semata2 politik murahan umno.

    menggunakan makcik2 tua utk jadi alat politik mereka. mereka menyorok dibelakang alat2 mereka ini.

    kalau etul bersumpah tu tanda kebenaran...APA KATA SETIAP KALI PAS KELUARKAN KES RASUAH PENYELEWENGAN UMNO, MEREKA SEMUA MESTI BERATUR BERSUMPAH LAKNAT KAT MASJID..???

    wahai alat umno fikir2 kan lah

    sejak bila umno sensitif sgt dgn maksiat seksual ni?

    anwar dh bukan dlm kerajaan, kenapa nk zalim lagi. nk kena tsunami mcm jepun ke baru nk sedar.

    dulu blhlah kata anwar TPM , malu kan negara tk berakhlak, now dia dh tkde kuasa.

    semua penfitnah dan penyokong liwat ni di bala Allah swt..sudah smapai masanya doakan begini.

    amiiinnnn

    BalasPadam
  7. standard UMNO main sumpah-sumpah...sampai pasal AP beli keta import pun sumpah Quran... kena laknat jadi sesumpah baru tau

    BalasPadam
  8. bodohnye korang.. kutu khinzir ni pon ade sedara mara korang jugak.. ee.. bodohnya orang islam kat malaysia ni.. sanggup bermusuhan sebab beza ideologi.. ee.. bodohnya korang ni..

    BalasPadam
  9. bodoh mana dna datuk anwar ibrahim masa liwat dulu dah buang dalam tong sampah ke nak dna baru tu pula

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.