3 Mac 2011

BUKTI UMNO REMBAT MAKANAN 1 AZAM DI KERDAU/ MERLIMAU
abu nu'man3 Mac 2011 2 Komentar

CTH ITEM-ITEM BAGI BAKUL NUTRISI (bagi daerah Kemaman la) YANG DI SPONSER OLEH PELBAGAI SYARIKATADALAH:-
1) Beras SST 5% (5kg)
2) Minyak Masak (1kg)
3) Sardin (7 x 155gm)
4) Susu Tepung Nestle Everyday (1.2 kg)
5) Minuman Milo (1kg)
6) Nestle Koko Crunch (500gm)
7) Biskut Tiger (9 x 240 gm)
8) Appeton Multivitamin Lysine (60 pcs)
9) Pediasure Vanilla (900 gm)




tetapi di Merlimau/ Kerdau item dia berkurangan... mane perginya Beras 5kg, sardin lagi 5 tin, biskut tiger lagi 4 peket... ke dah kene rempat dengan puak-puak rakus UMNgOk ni... hak org miskin pun disebatnya... memang lahanat...

2) Minyak Masak (1kg)
3) Sardin (2 x 155gm)
4) Susu Tepung Nestle Everyday (1.2 kg)
5) Minuman Milo (1kg)
6) Nestle Koko Crunch (500gm)
7) Biskut Tiger (5 x 240 gm)
9) Pediasure Vanilla (900 gm)

bukan pakai duit BN pun... sume sponser... yg pakai duit BN kotak je...wakakaka
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

2 ulasan:

  1. korang jgn La buat fitnah waLaupn betuL ! mak cik &pak cik feLda bkn fhm pn

    BalasPadam
  2. betul tu, betul tu umno memang kaki rembat, makcik/ pakcik kat felda memang tak paham sebab orang macam kita tak bagi faham siapa umno si kaki rembat yang sebenar.

    Gua tau la sebab wa terlibat masa program di kemaman dulu.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.