Bila nak jadi Debat Nie?



Mazlan Aliman presiden ANAK , berkata yang beliau bersedia untuk menerima jemputanMenteri Di Jabatan Perdana MenteriFelda, Ahmad Maslan (foto) bagi berdialog isu-isu Felda.

"Sudah lama saya dan ANAK mengajak beliau berdebat. Jemputan pertama pada bulan Julai 2010 tidak disahut oleh menteri berkenaan. Malah ketika Pilihan Raya Kecil DUN Tenang saya sekali lagi mempelawa beliau berdebat pada 25 Jan 20011. Namun beliau memberikan banyak alasan malah dengan bangganya bersedia untuk berdialog tiga hari tiga malam dengan saya, dengan sayarat ia diadakan di Ibu Pejabat Felda sendiri.

Beliau juga menyarankan saya membawa bersama beberapa orang pemimpin ANAK untuk menghadiri majlis dialog tersebut. Maka itulah, kini saya ingin nyatakan ANAK sudah bersedia untuk berdialong isu-isu Felda dengan Ahmad Maslan. Buatlah dimana-mana sekali pun hatta di pejabat beliau sendiri, saya akan hadir bersama 16 hingga 20 orang pemimpin ANAK seperti yang diharapkan", kata Mazlan Aliman .

Ulasan

  1. salam perjuangan..mohon link blog ana. http://addin77.blogspot.com.blog anta dh dilinkkan..t.kasih

    BalasPadam
  2. MENTERI BIJAK SANA-SINI6 Mac 2011 pada 12:25 PTG

    best Lagi debat !(nk tgk menteri mmbodoh kn diri nye sndiri...KAH KAH KAH )

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular