24 Mac 2011

BARU KU TAHU ANWAR BERPERUT BUNCIT!!!!
abu nu'man24 Mac 2011 5 Komentar

KUALA LUMPUR - Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR dan Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul memberikan enam sebab mengapa beliau yakin lelaki dalam video klip yang dipertontonkan kepadanya bukan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Melalui kenyataan akhbar yang disiarkan dalam blog Anwar Ibrahim, Johari mengariskan bahawa pelaku seks itu bukan Anwar berdasarkan:

Selepas menyaksikan video itu, Datuk Johari yakin “pelakon” itu bukan Dato’ Seri Anwar Ibrahim berlandaskan faktor berikut:


1. Pada awal rakaman, terdapat seorang lelaki lain yang sedang menguruskan rakaman video pada ketika orang yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik. Sewajarnya orang itu (yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim) sedar bahawa perlakuannya akan dirakam. Mustahil sesiapa yang waras akan melakukan adegan sedemikian kecuali dia diupah.


2. Tempoh masa rakaman yang menunjukkan muka si pelaku adalah terlalu pendek. Ditambah dengan rakaman yang dibuat di dalam hitam putih; menyukarkan untuk betul-betul mengesahkan identiti si pelaku.


3. Bahu si pelaku terlalu lebar dan tegap berbanding bahu Dato’ Seri Anwar Ibrahim.


4. Bahagian belakang si pelaku (punggong) juga berisi dan jelas berbeza dengan tubuh badan Dato’ Seri Anwar Ibrahim.


5. Di akhir adegan, si pelaku bangun dan tubuh badannya dirakam dengan jelas. Perutnya adalah buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Dato’ Seri Anwar Ibrahim.


6. Warna kulitnya adalah terlalu cerah dan hampir tidak dapat dibezakan dengan warna kulit wanita terlibat.
(gambar hiasan je)
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

5 ulasan:

  1. Blog ni mentaliti mcm bangang..,,,ko buat gambo najib muhiddin mcm tuh..,,sampai bile2 PAS tak akan dpt kemenangan..,,lain kali letak gambo NIcky Aziz sekali..,,,

    PAS UTK DAP..,,,DAP GANTI PAS.,,
    PASNGOK + PASBERG = takebeer...!!!!!!

    BalasPadam
  2. metaliti yang bangang sebetulnya ramai termasuk yg komen kt atas ni ..... korang sume tak tahu ke kita ni semua belum mendapat hak yang sepatutnya kita dapat..... kita patut dapat lebih lagi dari apa yang kita da sekarang

    BalasPadam
  3. kah kah kah ahli umNGOK dh marah.

    BalasPadam
  4. kah! kah! kah!.. memang lawak la gambar tuh.. tapi rasanya mcm tu la perut2 diorang sebab banyak sangat telan rasuah.. ape ingat najib, zahid dan mat sembab tu body slim2 ker? camni la body diorang kalau nak tahu.. cuma ni semua hiasan je.. dah tulis pun kat situ sekadar hiasan..
    perut besar bak tabla seksi per.. org perempuan suka sebab jenis banyak air..

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.