24 Feb 2011

tak da cerita ni paper tak laku.
chedet24 Feb 2011 1 Komentar

18SX : Artis sekedudukan - ada bezakah

"jangan pegang-pegang, duduk regang-regang.." tu lirik lagu bro ! Tak sedap pun kalo bikin di depan 'ayam-ayam' gebu dan montok. Ambil fatwa si kazim alkazam, rugi tak tengok der..! Kalo berderap syahwat, rugi pulak tak ajak tut--tut--tut, dah rasa sedap tut-tut, tambah rugi plak layan syahwat setakat tu saja.

Apa kata kalo kita duduk serumah, ramai-ramai. Alaa..kat tempat gini sapa yang berani terjah bro ! Ini tempat private. Sesuai sangat dengan niat nak 'celapak' dan menyedapkan bahagian-bahagian 'private' yang ada tuh !

Tapi pasal apa boleh kantoi nih? Ker hangpa bising sangat dok ''arghh..urghhh.." masa menyedap ? Adoii..., kalau yer pun sedap, kancing sikit ler mulut tu ? Butoh la lu..kantoi aku! Sekarang sapa yang malu? Skuad 'melodi' mesti terjah nyer pagi ni..!

Malu la muka aku yang hensem lagi macho ni kat Bob Lokman. malu weyhhh...! Baru jer minggu lepas aku jumpa dia dan makan bismillah sama-sama dengan dia. Tapi semalam aku kena tangkap bro..!

Bukan kena tangkap pasai makan baca 'bismillah' dengan Bob. Tapi kena tangkap..pasai 'menyedap' ramai-ramai di kondo..! Mampuih..! Tapi adat ler kan, tengah sedap menyedap..apa nak peduli, kiamat pun kan..kalau tak, tak ler lentuk 'ayam-ayam' artis peliharaan yang dok mengongkek tu der...! hahaha..! Baca sepenuhnya dibawah.

HULU KLANG - Seorang pelakon terkenal bersama dua rakan serumahnya ditahan oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) setelah didapati bersekedudukan dengan dua wanita di tingkat 13 sebuah kondominium di Bukit Antarabangsa di sini semalam.

Pelakon berusia 30-an bersama dua lelaki dan dua wanita itu ditahan selepas didapati dalam keadaan mencurigakan serta tidak mempunyai sebarang ikatan muhrim.

Menurut sumber, tiga anggota penguat kuasa JAIS dan tiga anggota polis telah menyerbu rumah berkenaan pada pukul 6.45 pagi selepas menerima aduan daripada orang awam.

"Serbuan dilakukan setelah polis menerima maklumat terdapat beberapa individu dalam rumah melakukan perkara tidak bermoral dan mencurigakan," katanya di sini semalam - Kosmo
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

1 ulasan:

  1. sapa artis tu ? tak kn tu pun OSA

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.